نیروی انتظامی مامن و ملجاء آحاد ملت است

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بالندگی و کارآمدی پلیس موجب شده است که این مجموعه به مامن و ملجاء امن آحاد ملت تبدیل شود و مردم روی آن حساب ویژه‌ای باز کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد طراقیه روز پنجشنبه به مناسبت فرا رسیدن هفته انتظامی در پیامی با تبریک این هفته، افزود: هر برگ از تاریخ مکتوب و شفاهی انقلاب اسلامی دلالت بر مناسبت هایی دارد که با فداکاری و ایثار قشرهایی از ملت قهرمان ایران زمین رقم خورده است.

وی اظهار داشت: هفته انتظامی، تقویمی از رویدادهای تلخ و شیرین است که یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثارگران سرافراز این نیرو در ایام هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در مقابله با اشرار و تهدیدهای داخلی و خارجی را تداعی می کند.

سردار طراقیه تصریح کرد: پلیس به عنوان مظهر صلابت و اقتدار و همسو با دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت زعامت و تدابیر عالمانه و داهیانه مقام معظم رهبری در راستای برقراری نظم و امنیت و تامین آسایش و آرامش عمومی و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حرکت می کند و همانا خدمت در این نیروی ارزشی بهترین تفسیر از جهاد فی سبیل الله است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی چه در بحبوحه هشت سال دفاع مقدس و چه در جنگ نرم که دشمنان انقلاب، پیاده نظام خود را در فضای مجازی پیاده کرده اند، با از خودگذشتگی نیروهای جان بر کف، حضور هوشمندانه و توام با بصیرت و زمان شناختی در تمامی عرصه ها در مصاف با اشرار و سوداگران مرگ، حفظ جان، ناموس و آبروی مردم و ایجاد محیطی امن و آرام برای زندگی آنها بسیار موفق عمل کرده و بدون کمترین چشمداشتی در خدمت امنیت جامعه گام بر می دارد.

سردار طراقیه افزود:‌ باور قلبی ماست که اقیانوس وجود و کرانه های آسمان ایثار و شجاعت جان بر کفان انتظامی در سطح فرماندهان و نیروهای وظیفه و کادر، متصل به فرهنگ عاشورایی و مرتبط با فداکاری و عظمت شهدای گرانقدر کربلای معلاست، چرا که هیچ احساسی جز نوعدوستی، رشادت و دلاوری قادر به حرکت دادن عقل و نفس انسان به سمت فدای جان در راه نجات جان، مال و ناموس دیگران نیست و این ویژگی ها برگرفته از مکتب عاشورایی است.

وی با ‌تجلیل از مجاهدت‌های کارکنان خدوم انتظامی استان زنجان ‌و تعظیم به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران، هفته فراجا را تبریک گفت و از تلاش، جدیت، ایثار و فداکاری تمامی همکاران و خانواده های آنان قدردانی کرد که با همراهی و صبوری خود نقش موثری در تأمین نظم و امنیت جامعه ایفا می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha