پروژه‌های نهضت ملی مسکن اردبیل به نام شهدا مزین می‌شود

اردبیل-ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از نامگذاری تمامی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان اردبیل به نام شهدای والامقام خبر داد.

محبوب حیدری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد : یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های فرهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل زنده نگه داشتن نام و یاد و شهدای والامقام است و در این راستا نامگذاری کلیه پروژه‌های طرح ملی مسکن با بیش از ۲۶ هزار و ۱۳۳ واحد مسکن حمایتی طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان اردبیل به نام شهدای والامقام مبنای کار قرارگرفته و در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان تائید شد.

وی گفت: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام است و همه ما رسالتی خطیر در ادامه مسیر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: راه و شهرسازی استان با این اقدام فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا گام برداشته است و این برنامه‌های فرهنگی با محوریت شهدا در قالب پروژه‌های مختلف در سطح استان در حال اجرا است.

حیدری ادامه داد: باتوجه به اینکه عملیات اجرایی ساخت بیشتر واحدهای مسکونی در شهرک های نهضت ملی مسکن در شهر اردبیل بوده ، این ۲ شهرک به نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید سیدجعفرخراسانی نامگذاری شده و ساخت واحدهای مسکونی در این شهرک‌ها در حال اجرا است و بقیه پروژه‌ها نیز به نام شهدای والامقام مزین شده است.

وی بیان کرد: کوچه و خیایان‌های شهرک‌های نهضت ملی مسکن در شهر اردبیل هم پس از تکمیل به نام شهدای والامقام مزین می‌شود و این طرح در شهرستان‌های استان هم اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل شهرک شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را بزرگترین شهرک نهضت ملی مسکن عنوان کرد و افزود: مساحت این شهرک ۶۴۵ هکتار بوده و در حال حاضر بالغ بر ۱۵هزار و ۵۴۰ واحد مسکونی در قالب پروژه‌ها و قطعات مختلف در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha