رئیس فدراسیون ناشنوایان: رئیس ایرانی کنفدراسیون آسیا باید بیشتر با ما همراه باشد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون ناشنوایان در خصوص لغو بازی‌های آسیایی در تهران گفت: رئیس کنفدراسیون آسیا ایرانی است و از او حمایت می‌کنیم ولی به نظرم او هم باید بیشتر با ما همراه باشد و شاید می‌توانست اتفاقات بهتری رخ دهد.

مصطفی نکولعل‌آزد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، در خصوص برگزاری بازی‌های آسیایی ناشنوایان اظهار داشت: این رویداد که قرار بود در کشورمان برگزار شود به دلیل تعداد کم تیم ها لغو شد و جالب است بدانید دور قبل این مسابقات نیز در چین تایپه به همین دلیل لغو شده بود. این تورنمنت ظرف ماه های آینده در صورت ثبت نام تیم ها در کشور مالزی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایندگان کشورمان که از ماه‌ها پیش در حال آماده‌سازی هستند و آنها را به این رقابت‌ها اعزام خواهیم کرد. تعدادی از رشته‌ها کم‌ شده و بازی‌ها در ۹ رشته برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون ناشنوایان با اشاره به حمایت وزیر ورزش از جامعه ورزشی ناشنوا عنوان کرد: جلسه‌ای با وزیر ورزش داشتیم و او گفت که حمایت حداکثری را از ورزشکاران ما انجام می‌دهد تا در بازی‌های آسیایی و المپیک ناشنوایان، با بهترین عملکرد حاضر شویم. البته وی گزارش دقیقی از ما خواست که تمام موضوعات را تحلیل کنیم و شانس مدالی ورزشکاران را نیز شرح بدهیم. این حمایت وزیر که با تمام توان پشت این فدراسیون ایستاد، برای ما قوت قلب بود و قطعا از نظر مالی دست ما را می‌گیرد.

وی ادامه داد: ۵۰ میلیارد تومان برای میزبانی بازی‌های آسیایی از طرف وزارت ورزش در نظر گرفته شد که این پول دست نخورده در حساب هیات تهران و البته زیر نظر اداره‌کل ورزش و جوانان استان است. حال وزیر ورزش باید تصمیم بگیرد که از همین پول برای حضور در بازی‌های آسیایی استفاده کنیم یا نه.

آزاد در مورد عملکرد کنفدراسیون آسیا و انتخابات آن گفت: رئیس کنفدراسیون آسیا ایرانی است و ما نیز از او حمایت می‌کنیم ولی به نظرم او هم باید بیشتر با ما همراه باشد. شاید در این میزبانی می‌توانست اتفاقات خیلی بهتری رخ دهد. نمی‌خواهم خیلی مسائل را باز کنم ولی باید همدل‌تر باشیم.

وی ادامه داد: با این روند که توجه ویژه‌تر نسبت به بقیه کشورها برای ما وجود نداشته باشد، دیگر فرقی نمی‌کند رئیس کنفدراسیون آسیا ایرانی باشد یا خیر زیرا حضور در این جایگاه نیازمند آن است که با تمام توان از منافع ملی حمایت شود. امیدواریم محمد پرگر در دور سوم بهتر و با اقتدارتر عمل کند.

آزاد تاکید کرد: چهار سال پیش بازی‌های آسیایی در چین تایپه نیز برگزار نشد و این مسئله می‌تواند در ادامه روند مدیریتی او تاثیر منفی داشته باشد زیرا برای بار دوم است که به مشکل می‌خوریم. باید برای شرکت تیم ها در این مسابقات از سوی کنفدراسیون آسیا برنامه ریزی شود تا شاهد لغو مکرر آن نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha