۲۹۰ خانواده در شهر جدید ایوانکی تا دهه فجر صاحبخانه می‌شوند

سمنان - ایرنا - سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: افتتاح ۲۹۰ واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی شهرستان گرمسار دهه فجر ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرام ملکی روز پنجشنبه در بازدید از شهر جدید ایوانکی به همراه تعدادی از مدیران شرکت، بر به‌کارگیری تمامی راهکارها برای تسریع در انجام طرح‌ها تاکید کرد و افزود: تصمیم‌گیری و خطرپذیری مدیران موجب می‌شود طرح‌ها با اهتمام بیشتر اجرا شود و سرعت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای ویلایی مستقل ویژگی‌های مناسب و خاص خود را دارد، گفت: متقاضیان باید برای پیشرفت طرح‌ها همراهی مالی در زمینه آورده خود را به تدریج و متناسب با پیشرفت عمرانی داشته باشند تا پیمانکاران بتوان در زمان مقرر واحدهای مسکونی را تکمیل کرد و تحویل داد.

۲۹۰ خانواده در شهر جدید ایوانکی تا دهه فجر صاحبخانه می‌شوند

وی گفت: همراهی بیش از پیش بانک‌ها در روند پیشرفت طرح‌ها موثر است و با هدف بررسی و رفع مشکلات با بانک‌ها و پیمانکاران در زمینه ساخت، آماده‌سازی، محوطه‌سازی و دیگر موارد گفت‌وگو شد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید از طرح‌های ۵۰۰ واحدی ویلایی نهضت ملی فهندژ به عنوان تنها طرح قالب تونلی ویلایی کشور، ۲۰۰ واحدی ایمن‌سازان عرش، ۵۰۰ واحدی سازه کاره یکم، ۲۰۰ واحدی عمارت سازه و همچنین عملیات اجرایی آماده‌سازی زمین و پارک خطی در شهر جدید ایوانکی بازدید کرد.

اجرای واحدهای مسکونی به روش صنعتی سازی (شکل قالب تونلی) موجب دوام ساختمان‌ها و افزایش کیفیت می‌شود.

استان سمنان سهمیه ساخت ۶۰ هزار واحدی از نهضت ملی مسکن طی چهارسال دارد که ۳۰ هزار واحد در شهر جدید ایوانکی و ۳۰ هزار واحد توسط راه و شهرسازی در ۲۰ شهر استان سمنان هدف‌گذاری شده است.

ایوانکی در مسیر تاریخی جاده ابریشم قرار دارد و از سوی دیگر، منطقه دارای معدن‌های غنی از ذخیره‌های نمک، گچ و آهک است.

۲۷ آذر ۱۳۹۸ وزارت راه و شهرسازی ایجاد شهر جدید ایوانکی را در کنار شهرهای دیگری مثل پردیس، پرند و هشتگرد به عنوان چهار شهر هدف برای ساخت مسکن ملی انتخاب و مصوب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha