امام جمعه ایلام:  شهدای امنیت گواه بزرگ مجاهدت کارکنان فراجا هستند

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه مسیر خدمت در فراجا جهادی است، گفت: امنیت مطلوب حاصل مجاهدت و جانفشانی پلیس است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین " اله نور کریمی تبار " روز پنجشنبه در دیدار فرماندهان و مسئولان انتظامی استان ایلام با گرامیداشت فرا رسیدن هفته انتظامی، اظهار کرد: شهدای امنیت برای حفظ امنیت و تامین آسایش مردم جامعه جان شیرین خود را درطبق اخلاص گذاشته و شهدای گرانقدر که فراجا هر سال برای امنیت مردم تقدیم می کند خود گواه بزرگی برای این مجاهدت است.

وی با قدردانی از مجاهدت و جانفشانی پلیس در طول شبانه، افزود: پلیس هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی تعطیلی ندارد و شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه سلامتی و امنیت ۲ نعمت بزرگ است که باید همه قدردان آن باشیم، ابراز کرد: سلامت و امنیت به عنوان ابعاد مهم زندگی به شمار میروند که اختلال در هریک از آنها، دیگری را مختل می کند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به عملیات وعده صادق ۲، گفت: پاسخ موشکی ایران به رژیم غاصب اسرائیل موجب شد هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی در این عملیات آشکار شود.

امام جمعه ایلام:  شهدای امنیت گواه بزرگ مجاهدت کارکنان فراجا هستند

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به نقش مهم امنیت در پیشرفت و توسعه جامعه، افزود: اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی در تامین امنیت مثال زدنی است که نشان از مجاهدت، و شهادت طلبی این سربازن ولایی دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار با تسلیت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان به آحاد جامعه اسلامی، اظهار کرد: پاسخ موشکی ایران به رژیم غاصب و کود کش اسرائیل موجب در هم شکستن هیمنه پوشالی این رژیم جعلی در دنیا شده است.

سردار جمال سلمانی با بیان اینکه در یکسال گذشته پلیس ماموریت های گوناگونی را با موفقیت و کسب رضایت مردمی پشت سر گذاشته است، گفت: در یکسال گذشته بیش از ۶۰ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ پلیس به ثبت رسیده است که در بیش از ۶۰ در صد آن ماموران پلیس در صحنه حاضر و به مردم خدمت رسانی کرده اند.

گرامیداشت هفته انتظامی از ۱۳ مهر ماه با شعار"پلیس هوشمند، مردم قانون مدار" آغاز تا ۱۹ مهر ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha