۱۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۴۵
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85616933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: شعرای آیینی مبلغ انقلاب هستند

بروجرد-ایرنا- امام جمعه بروجرد گفت: شعرای آیینی مبلغ انقلاب هستند، آنان فرهنگ انقلاب را با زبان شعر بیان می‌کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در محفل شعر آیینی جهاد واژه ها که عصر پنجشنبه در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود: شاعران آیینی باید به جامعه شناسانده شوند، اشعار آنان سراسر بصیرت است.

وی درادامه با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم اشغالگر قدس گفت: آن مجاهد کبیر برادر دینی رهبر معظم انقلاب بود داغ سید حسن نصرالله برای رهبری بسیار سنگین بود، اما ایشان بسیار محکم و قوی ایستاده اند.

وی اظهار داشت: مردم سید حسن نصرالله را دوست داشتند و در جریان عملیات طوفان الاقصی نیمی از جمعیت جهان سخنان او را گوش دادند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: خداوند در قرآن دستور داده که بر کفار و منافقین سخت بگیرید و سران کفر را بکشید زیرا آنان به هیچ قانونی پایبند نیستند.

وی گفت: قرآن انسان‌ها را به مقاومت دعوت کرده و نوید پیروزی داده است، خون بهای سید حسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی است‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این محفل شعر اظهار داشت: هنرمندان با خلق آثار فاخر هنری جبهه مقاومت را یاری کنند، لرستان شعرای آیینی بزرگی دارد که همواره پای کار انقلاب هستند.

اعظم روانشاد اظهار داشت: عملیات وعده صادق ۲ پر افتخار و غرور آفرین بود و جا دارد هنرمندان تولیدات خود را در این راستا ارائه دهند.

وی گفت: ترتیبی برای گردهمایی شعرای آیینی لرستان با تشکیل انجمن شعر آیینی این استان ایجاد شده است، هنرمندان در سراسر شهرستان‌های لرستان با حضور در این انجمن به رونق شعر و شاعری آیینی کمک کنند.

محفل شعر استانی «جهاد واژه‌ها» با محوریت سیدالشهدای عرصه مقاومت و رهبر حزب‌الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله و عملیات وعده صادق ۲ به همت انجمن شعر آیینی لرستان با حضور امام جمعه بروجرد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از مسئولان شهرستان و شاعران استانی در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد.

شاعران در این محفل به شعرخوانی در وصف سیدالشهدای جبهه مقاومت و عملیات وعده صادق ۲ پرداختند.

در برگزاری محفل شعر "جهاد واژه‌ها" اداره کل فرهنگ و ارشاد اسللامی لرستان، حوزه هنری بروجرد، اداره کتابخانه‌ها، شهرداری، شورای اسلامی شهر بروجرد همکاری داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha