۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85617087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۱۱ هزار متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی در رباط‌کریم

شهرری - ایرنا - مدیر آبفای شهرستان رباط کریم گفت: در راستای اجرای عملیات برنامه ریزی شده و به منظور ارتقای کمی و کیفی آب آشامیدنی مشترکان در ۶ ماه سال‌جاری ۱۱ هزار و یکصد و ۲۸ متر عملیات لوله‌گذاری، اصلاح شبکه و اجرای خطوط انتقال و توسعه شبکه در رباط کریم انجام، اتمام و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از اعلام روز جمعه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غرب استان تهران، رحیم آبرومند اظهار داشت: با عنایت به برنامه ریزی انجام شده در خصوص اصلاح و بهسازی خطوط و انشعابات فرسوده و قدیمی، ایجاد و توسعه خطوط جدید و همچنین عملیات حفر، تجهیز و احیاء چاه، عملیات مذکور مطابق اولویت طی ۶ ماه جاری انجام و به اتمام رسید.

وی افزود: این عملیات شامل اجرای ۲ هزار و ۱۸۲متر توسعه شبکه و خط انتقال با استفاده از لوله های چدن داکتیل و پلی اتیلن در سایزهای ۹۰ ، ۱۱۰ ، ۱۶۰و ۲۰۰ میلیمتری حفر و تجهیز سه حلقه چاه، احیا و بهسازی یک حلقه چاه، اصلاح و بهسازی خطوط و شبکه های آبرسانی در شهر و روستاهای رباط کریم به طول هشت هزار و ۹۴۶ متر و با استفاده از لوله های پلی اتیلن در سایز های مختلف اجرا شد.

این مسئول اصلاح انشعابات فرسوده و قدیمی به تعداد ۸۵۰ فقره، شناسایی انشعابات غیرمجاز به تعداد ۴۵۴ فقره، تبدیل انشعابات غیر مجاز به مجاز به تعداد ۱۱۹ فقره و شناسایی و جمع آوری تخلفات انشعاباتی به تعداد ۵۴۳ فقره را از دیگر اقدامات این شرکت برشمرد.

مدیر امور آبفای شهرستان رباط کریم یاد آور شد: این عملیات با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی انجام شده و در همین راستا مطالعات لازم در خصوص استمرا این پروژه ها در سایر مناطق نیز در دستور کار قرار دارد و انتظار می رود مطابق برنامه طی ۶ ماه دوم و با تامین اعتبارات لازم به همین میزان پروژه های برنامه ریزی دیگر نیز اجرایی شود.

آبرومند با تاکید بر مدیریت مصرف و پرهیز از هر گونه مصارف غیر ضرور خاطرنشاان کرد: متاسفانه چندین سال است که شاهد خشکسالی های پی در پی در منطقه هستیم، امیدواریم با همکاری شهروندان و رعایت استانداردهای لازم در خصوص مدیریت مصرف آب ضمن تامین آب آشامیدنی پایدار شهروندان شاهد کمترین مشکل و چالش کم آبی در هیچ کدام از مناطق تحت پوشش در شهر و روستا نباشیم.

محدوده جغرافیایی تحت پوشش آب و فاضلاب جنوب غرب استان تهران شامل شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه، واوان، شهرک امام حسین (ع)، احمد آباد مستوفی از فرمانداری اسلامشهر، شهرهای نسیم شهر، گلستان و صالحیه از فرمانداری بهارستان، شهرهای رباط کریم، نصیـرشهر و پرند از فرمانداری رباط کریم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha