۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85617199
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خطبه‌های نماز جمعه امروز رهبر معظم انقلاب به تنهایی وعده صادق سه است

نوشهر -ایرنا - امام جمعه نوشهر گفت : خطبه‌های نماز جمعه امروز رهبر معظم انقلاب، به تنهایی حماسه و وعده صادق سه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید فضل الله حسینی در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود: خطبه امروز معظم له در تهران یک پیام به خود آمریکا است و آن این که رهبر معظم انقلاب در سن ۸۰ سالگی در میدان مبارزه هستند.

وی اظهار کرد: امروز نمازجمعه تهران هم به لحاظ جمعیت و هم خطبه هایی که رهبر معظم انقلاب ایراد کردند به یادماندنی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در قبل از انقلاب با آمریکا و همپیمانشان جنگید و زندان رفتند و بعد از انقلاب اسلامی نیز در همه صحنه ها و هشت دفاع مقدس در میدان حضور داشتند و در این سالها چندین بار هم مورد تهدید قرار گرفتند.

خطیب جمعه نوشهر آغاز گرامیداشت هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و بیان کرد: نیروهای انتظامی حافظان امنیت کشور اهل بیت (ع) هستند و مرزهای کشور امام زمان(عج) ما را در مقابل اشرار و قاچاقچیان حفظ می کنند و در این راه تاکنون شهدایی نیز تقدیم کرده اند.

خطبه حماسی نماز جمعه امروز رهبر معظم انقلاب به تنهایی وعده صادق سه است

حسینی در بخش دیگری با اشاره به حوادث غزه و لبنان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در واقع به مرز دیوانگی کامل رسیده است و منطقه وسیعی را بمباران می کند و غزه را به خاک یکسان کرد به امید این که حماس را از بین ببرد در حالی که حماس از بین نرفته است.

وی گفت : نکته مهم این که کشورهای مدعی دموکراسی و آزادی و حقوق بشر هم پشتیبان اصلی رژیم صهیونیستی هستند.

امام جمعه نوشهر همچنین به خدمات شهید سید حسن نصرالله اشاره و اضافه کرد: شهید سید مقاومت ۳۲ سال خدمات عمرانی و فرهنگی زیادی برای شیعیان لبنان انجام داد و او توانست حزب الله را به یکی از ارتش های قدرتمند دنیا تبدیل کند.

برگزاری کنگره بزرگ شهدای مازندران مبحث دیگر سخنان امروز امام جمعه نوشهر بود که در این ارتباط خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در ۲۸ شهریور امسال با دست اندرکاران این گنگره دیدار داشتند که فیلم آن روز گذشته در این کنگره پخش شد و رهبر معظم انقلاب در این دیدار نکاتی قابل توجهی در باره شهدا و سلحشوری مازندرانی ها در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی در مقاطع گوناگون اشاره داشتند.

حسینی یادآور شد : رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند "مردم مازندران در مبارزه با گروه های ضد انقلاب و دوران دفاع مقدس و حرم و هر میدانی دیگری حضور داشتند".

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha