۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹
کد خبر: 85617279
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رحمتی: با پُرمهره‌ترین تیم ایران بازی داریم/ ۲۵ جنگجو دارم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: با یکی از بهترین و پرمهره‌ترین تیم‌های ایران به نام استقلال بازی داریم؛ مسابقه‌ای که برای ما از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش ظهر جمعه ایرنا، سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار امروز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: با یکی از بهترین و پرمهره‌ترین تیم‌های ایران به نام استقلال بازی داریم، مسابقه‌ای که برای ما از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. ۶ هفته از لیگ برتر سپری شده است و به دنبال این بودیم تا کمبودها و کاستی‌هایی که از سال قبل و ابتدای این فصل به لحاظ بازیکن داشتیم را برطرف کنیم.

سرمربی هوادار اضافه کرد: به غیر از دیدار با تراکتور تبریز که مستحق شکست بودیم، پنج بازی دیگرمان پایاپای بود و بدشانسی باعث شد که به سه امتیاز بازی‌ها دست پیدا نکنیم.

رحمتی اضافه کرد: در تعطیلی لیگ برتر این فرصت را داشتیم که بهتر شویم. در حال حاضر هوادار ۲۵ سرباز و جنگجو دارد که همدل و متحد هستند و هم‌قسم شده‌اند که بهترین عملکرد را برای تیمشان داشته باشند.

وی ادامه داد: فصل گذشته نساجی که تیم سیزدهم جدول بود را تحویل گرفتم. با خرید هفت بازیکن توقع داشتند که بتوانم الهلال عربستان را شکست دهیم! هوادار سال گذشته در ۵ بازی ۲۱ گل خورد و خیلی از بازیکنان از این تیم رفتند. شرایط سخت است اما با صحبت‌هایی که که با مالکان و مدیران تیم داشتیم، هم‌قدم پیش می‌رویم. ما می‌دانیم چه چیزی داشتیم و چه خواهیم داشت.

سرمربی هوادار درباره جدایی جواد نکونام و حضور سهراب بختیاری‌زاده در استقلال نیز گفت: خیلی دوست ندارم درباره استقلال صحبت کنم. به نکونام و کادرفنی‌اش خسته نباشید می‌گویم. آنها برای این تیم زحمت کشیدند و نتایج خوبی هم کسب کردند و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.

رحمتی افزود: نمی‌دانم استقلال چطور و چگونه بازی خواهد کرد. پیش از اینکه تغییرات در این تیم ایجاد شود مبنای ما روی چند بازی آخر استقلال و دفاع سه نفره آنها بود اما حالا آماده تغییرات هستیم.

تیم فوتبال هوادار فردا در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۰ به مصاف استقلال خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha