پلیس میناب‌ بیش از ۹ تن موادمخدر کشف کرد

بندرعباس - ایرنا -  فرمانده انتظامی میناب گفت: بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان کشف و ضبط شده است و در بحث ساماندهی اتباع بیگانه نیز بیش از سه هزار و ۴۱ نفر در سطح این‌ شهرستان شناسایی‌ و به کشور خودشان فرستاده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ عباس قاسمی روز جمعه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: مردم شهرستان میناب همراهی و همکاری بسیار خوبی با فرزندان خودشان در مجموعه انتظامی داشته‌اند.

وی افزود: شعار امسال هفته فراجا «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» است و وضعیت مطلوب نظم و امنیت شهرستان میناب نشان از همراهی سازنده مردم است.

قاسمی تاکید کرد: شهرستان میناب وضعیت امنیت پایداری دارد و مجموعه جرایم با کاهش چشمگیری روبرو بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب تاکید کرد: سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۵ هزار و ۴۲۹ تماس و امداد خواهی توسط به مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ارجاع شده است که منجر به حضور عوامل انتظامی در صحنه ۱۶ هزار و ۷۵۶ مورد شده است.

وی ادامه داد: در بحث صدور گذرنامه، بیش از ۱۷ هزار جلد گذرنامه صادر شده و در بحث پروانه کسب نیز یک هزار و ۸۴۰ فقره پروانه کسب و بیش از ۴۳۰ فقره گواهی صلاحیت فردی صادر شده است.

قاسمی عنوان کرد: در بخش‌ سرقت، ۱۷ درصد انواع سرقت‌ها در شهرستان طی سال جاری کاهش پیدا کرده و در بحث کشف سرقت‌ها هم ۷۲ درصد از سرقت‌ها کشف شده است.

شهرستان میناب در ۹۰ کیلومتری شرق هرمزگان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha