تأمین نظم و امنیت در جامعه مرهون تلاش های  پلیس مقتدر و مردمی است

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:بدون شک، امنیت  امروز جامعه ما مرهون تلاش‌های بی‌دریغ و جان‌فشانی‌های نیروی انتظامی است که با روحیه ایثار و فداکاری، شبانه‌روز در راه پاسداری از ارزش‌ها و تأمین نظم و آرامش شهروندان گام برمی‌دارند.

یدالله حمانی روز جمعه در پیام خود و بمناسبت آغار هفته گرامیداشت نیروی انتظامی آورده است: تامین نظم و حفظ امنیت امروز ما نتیجه تلاش‌های خستگی‌ناپذیرتان این سروقامتان در جای جای کشور به ویژه استان کهگیلویه وبویراحمد است.

وی در این پیام یادآور شده است: بدون شک، امنیت امروز جامعه ما مرهون تلاش‌های بی‌دریغ و جان‌فشانی‌های شما عزیزان است که با روحیه ایثار و فداکاری، شبانه‌روز در راه پاسداری از ارزش‌ها و تأمین نظم و آرامش شهروندان گام برمی‌دارید.

این پیام می افزاید: مردم قانونمدار استان کهگیلویه و بویراحمد به خود می‌بالد که از وجود چنین فرزندان دلیر، مؤمن و میهن دوستی بهره‌مند است.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: پلیس مقتدر همواره در سخت‌ترین شرایط، از هیچ کوششی برای پاسداری از ارزش‌ها و تأمین امنیت این مرز و بوم فروگذار نکرده‌اند.

وی تاکید کرد: بی‌شک تلاش‌های ارزشمند شما در راه ایجاد امنیت پایدار و تقویت حس اعتماد عمومی، موجب سرافرازی این خطه و کشور خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha