سرمربی ملوان: مقابل نساجی مستحق برد بودیم

ساری- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بازیکنان ما موقعیت‌های زیادی به وجود آوردند که با کم‌دقتی به گل تبدیل نشد، اما آمار مالکیت بالایی داشتیم و مستحق برد بودیم.

مازیار زارع امشب -جمعه- در نشست خبری پس از مسابقه نساجی مازندران و ملوان انزلی اظهار کرد: یک فوتبال خیلی جان‌دار به ویژه از سمت تیم ما در نیمه دوم و همینطور تیم نساجی را شاهد بودیم که ۲ تیم موقعیت‌های مختلفی ایجاد کردند و روی هر ۲ دروازه فرصت‌های گلزنی خوبی ایجاد شد.

وی افزود: ما قبل از این که گل بخوریم هم توپ و میدان را در اختیار داشتیم و آمار مالکیت توپ‌مان بیشتر بود. به بازیکنانم به خاطر فوتبال خوبی که انجام دادند تبریک می‌گویم و به فوتبال‌دوستانی که بازی را ندیدند پیشنهاد می‌کنم فیلم بازی را ببینند.

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما خوب تلاش کردند و موقعیت‌های خوبی داشتیم. اما کم‌دقت بودند و موقعیت‌ها را از دست دادند. باید بیشتر تمرین کنیم که موقعیت‌ها به گل تبدیل شود.

زارع با اشاره به کیفیت خوب چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: یکی از دلایل زیبا بودن بازی زمین خیلی خوب نساجی بود که با وجود بارندگی و خیس شدن، اختلالی در بازی ایجاد نکرد. زمین خوب در کیفیت بازی تاثیرگذار است.

وی افزود: به بازیکنان، سرمربی و کادر فنی و هواداران نساجی هم خسته‌ نباشید می‌گویم. با توجه به شناختی که از ساکت الهامی دارم مطمئنم این تیم دوباره جان می‌گیرد و روزهای خوب نساجی نزدیک می‌شود.

سرمربی ملوان درباره اقدامش به متوقف کردن بازی در دقیقه ۲۶ به دلیل پشت در ماندن تعدادی از هواداران این تیم تصریح کرد: طبق قانون ۱۰ درصد از ظرفیت استادیوها باید در اختیار مهمان باشد. به نظرم کمتر از پنج درصد را به هواداران ما داده بودند. چیز زیادی نمی‌خواستم. تماشاگران ما پشت در مانده بودند و من از مسئولان بارها خواهش کردم که قانون را اجرا کنند.

زارع خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا این اتفاق‌ها برای ملوان می‌افتد. الان که این ۲۰۰ نفر وارد ورزشگاه شدند و روی سکوها نشستند چه اتفاقی افتاد؟ تماشاگران ۲ تیم حتی یک کلمه به هم بی‌احترامی نکردند و تیم‌های خود را تشویق کردند.

وی با اشاره به ظرفیت فوتبالی گیلان و مازندران و تعداد بالای فوتبالیست‌های این ۲ استان در سطح اول فوتبال کشور، گفت: گیلان و مازندران تعداد قابل توجهی فوتبالیست در کشور دارد که اگر شرایط باشد و همه این بازیکنان در استان خودشان مشغول شوند اتفاقات خوبی می‌افتد.

سرمربی ملوان افزود: ما تنها تیم لیگ برتری هستیم که بازیکن بالای ۳۰ سال نداریم و همه جوان هستند. اگر از این بازیکنان و استعدادهای فوتبالی این ۲ استان حمایت شود وضعیت‌مان بهتر از این می‌شود.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و ملوان انزلی در روز نخست هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی ۱ – ۱ به پایان رسید. گل نساجی را حامد پاکدل در دقیقه ۱۵ وارد دروازه ملوان کرد و گل ملوان را نیز امید نورافکن در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha