۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۱
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85617543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حزب الله: آماده مقابله با هرگونه پیشروی زمینی دشمن هستیم

تهران- ایرنا- نائب رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان، گفت: آماده مقابله با هرگونه پیشروی زمینی دشمن هستیم و در این موضوع برتری با حزب الله است.

به گزارش جمعه شب ایرنا، «محمود قماطی» در گفت وگو با شبکه الجزیره افزود: ما از پیشروی و نفوذ دشمن در مناطقی که قصد نفوذ داشت جلوگیری کردیم.

وی اضافه کرد: دشمن به هر جایی از خاک لبنان که وارد شود، آن منطقه قبرستان نیروها و تانک‌هایش خواهد شد.

قماطی گفت: موشک‌های ما به عمق ۱۵۰ کیلومتری خاک فلسطین اشغالی رسیده و توانایی شلیک موشک‌ها برقرار است.

وی تصریح کرد: امروز سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران به لبنان آمد تا اعلام کند که تهران در کنار همه لبنانی‌ها است.

نائب رئیس شورای سیاسی حزب الله، گفت: ما اکنون در میدان هستیم و زیرآتش هیچ مذاکره‌ای نمی‌کنیم و هنگامی که آتش بس برقرار شد، درباره همه چیز بحث و موضع خود را اعلام می‌کنیم.

قماطی اضافه کرد: طرفی که با برقراری آتش بس مخالفت می‌کند، دشمن صهیونیستی است و دشمن و شخص بنیامین نتانیاهو نمی‌خواهند جنگ متوقف شود.

وی همچنین درباره انتخاب دبیرکل جدید حزب الله نیز، گفت: روند و سازوکار انتخاب دبیرکل اکنون تحت تاثیر فضای جنگ است اما ساختار رهبری حزب، مستحکم و یکپارچه مانده است.

به گزارش ایرنا، در شرایطی که تنش‌ها در منطقه به اوج خود رسیده، سفر سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران به لبنان که امروز (جمعه ۱۳مهر) انجام شد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. این سفر در فضای پرتلاطم و حساس منطقه صورت گرفت که نشان‌دهنده پویایی دستگاه سیاست خارجی و پیوند عمیق میدان و دیپلماسی است.

وزیر امور خارجه ایران درحالی وارد بیروت شد که رژیم صهیونیستی تهدید کرده بود هر هواپیمای ایرانی در فرودگاه بیروت را مورد هدف قرار خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha