به گزارش ایرنا ، علیرضا ملکی جهان روز شنبه در نشست با مدیران ارشد و اپراتورهای سامانه ۱۹۵ مخابرات منطقه خوزستان در اهواز بیان کرد: ۷۶ درصد شکایات ارسالی به مخابرات خوزستان در مهلت قانونی بررسی و رفع شده است.
وی افزود: آمار شکایات پایان مهلت یافته در مخابرات منطقه خوزستان به نسبت مناطق ایلام و لرستان بالا بوده که به منظور کاهش مدت زمان پاسخگویی در مهلت مقرر تصمیماتی گرفته شده تا مخابرات استان نسبت به رفع مشکلات سرعت عمل بیشتری داشته باشد و موجب رضایتمندی مردم شود.
به گزارش ایرنا بر اساس اعلام اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان مشترکان تلفن ثابت و همراه میتوانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ به آدرس https://۱۹۵.cra.ir نسبت به ثبت شکایات و یا ارائه پیشنهادات خود اقدام کنند.
نظر شما