ثبت بیش از ۶ هزار شکایت مردمی در سامانه مخابرات خوزستان

اهواز- ایرنا - مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب با اشاره به الزام پاسخگویی مخابرات منطقه خوزستان به رفع مشکلات و شکایات مشترکان تلفن ثابت گفت: ۶ هزار و ۳۵ مورد شکایت مربوط به این حوزه طی ۶ ماه نخست امسال در سامانه ۱۹۵ ثبت شد.

به گزارش ایرنا ، علیرضا ملکی جهان روز شنبه در نشست با مدیران ارشد و اپراتورهای سامانه ۱۹۵ مخابرات منطقه خوزستان در اهواز بیان کرد: ۷۶ درصد شکایات ارسالی به مخابرات خوزستان در مهلت قانونی بررسی و رفع شده است.
وی افزود: آمار شکایات پایان مهلت یافته در مخابرات منطقه خوزستان به نسبت مناطق ایلام و لرستان بالا بوده که به منظور کاهش مدت زمان پاسخگویی در مهلت مقرر تصمیماتی گرفته شده تا مخابرات استان نسبت به رفع مشکلات سرعت عمل بیشتری داشته باشد و موجب رضایتمندی مردم شود.

ملکی جهان در خصوص اقدامات انجام شده برای کاهش شکایات به مخابرات استان گفت: از آنجایی که یکی از اقدامات اساسی منطقه جنوب غرب نظارت مستمر بر عملکرد اپراتورها برای پایداری ارتباطات است در همین راستا کمیته رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در استان به صورت مستمر سامانه را پیگیری کرده و برای رفع خرابی از طریق اپراتورها اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان مشترکان تلفن ثابت و همراه می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ به آدرس https://۱۹۵.cra.ir نسبت به ثبت شکایات و یا ارائه پیشنهادات خود اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha