ایران در جنگ روانی علیه صهیونیست‌ها پیروز شد

تهران- ایرنا- سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در نماز جمعه تهران نشان دهنده آن است که رژیم صهیونیستی علاوه بر جنگ نظامی در جنگ روانی نیز از کشور ما شکست خورده است.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به حضور پرشور مردم در نماز جمعه تهران گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در نماز جمعه این هفته تهران نشان داد که رژیم صهیونیستی علاوه بر جنگ نظامی در جنگ روانی نیز از کشور ما شکست خورده است.

وی اظهار کرد: حضور پرشور و یکپارچه مردم و مسئولان در نماز جمعه تهران نشان دهنده این مسأله است که مسئولان ما از میان مردم و در کنار مردم هستند و این موضوعی است که در هیچ یک از کشورهای دیگر سابقه نداشته و ندارد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه به آن اشاره کردند، اقدام جمهوری اسلامی در حمله موشکی به پایتخت رژیم صهیونیستی مشروع و قانونی بود. همانطور که مقابله با هیتلر و موسولینی خدمت به انسانیت و بشریت بود، مقابله با رژیم صهیونیستی نیز خدمت به بشریت است.

سلیمی خاطرنشان کرد: اگر رژیم صهیونیستی قدرت بگیرد نظام جهان دچار فروپاشی خواهد شد و هیچ فردی در جهان از دست وحشی‌گری‌های این رژیم در امان نخواهد بود، به همین سبب حمله به این رژیم وحشی خدمت به بشریت و انسانیت است.

وی اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری به صراحت عنوان کردند حمله موشکی ایران به تل آویو و حیفا دفاع از خود و یک اقدام مشروع و قانونی بود که این حق مشروع در متون شرعی و قانونی ما و هم در منشور سازمان ملل ذکر شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همانطور که هم رهبر معظم انقلاب و هم مسئولان مربوطه در کشور اشاره و تأکید داشته‌اند چنانچه رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند پاسخ جمهوری اسلامی ایران کوبنده تر و پشیمان کننده خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

رهبر معظم انقلاب ۱۳ مهر ماه در خطبه نمازجمعه تهران با بیان اینکه کار درخشان نیروهای مسلح ما یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تاکید کردند: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم و آنچه که منطقی، معقول و درست و نظر تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی است در وقت خود انجام می‌گیرد و در آینده هم اگر لازم شود باز انجام خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha