مربی تراکتور: به صدرنشینی خود ادامه می دهیم

تبریز- ایرنا- مربی تراکتور، دستیار دراگان اسکوچیچ گفت: تلاش می کنیم تا روند خوب خود و صدرنشینی تیم را ادامه دهیم، امیدوارم با حمایت هواداران در بازی فردا به نتیجه دلخواه خود برسیم.

آنتونیو روکاوینا روز شنبه در نشست قبل از بازی تراکتور با فولاد خوزستان، اظهار کرد: نتایج خوبی در هفته‌های اخیر گرفته‌ایم و به همین دلیل شرایط خوبی داریم البته برای باز فردا اسکوچیچ سرمربی تیم حضور ندارد و مهدی ترابی را هم در اختیار نداریم.
وی ادامه داد: آماده رویارویی با فولاد هستیم، آنها تیم خوبی دارند که ۱۱ امتیاز جمع کرده‌اند و فقط سه گل خورده‌اند، با اینکه کادر فنی حریف از تیم ما شناخت دارد اما کلید این بازی به دست خود ماست و باید با تمام انرژی وارد بازی شویم.

وی اضافه کرد: تعطیلی لیگ فقط در ایران نیست و درست است که فشردگی بازی‌ها بازیکنان را خسته و معترض می کند اما ما تا حدودی توانستیم این موضوع را مدیریت و بازیکنان و تیم را آماده مسابقات کنیم.

روکاوینا همچنین با بیان اینکه هواداران در بازی فردا کنارمان باشند، گفت: با حمایت هواداران جو فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه ایجاد می‌شود. آنان یار دوازدهم ما هستند.

وی با بیان اینکه تمرکز ما روی بازی خودمان است، بیان کرد: نکات ضعف و قوت حریف را می‌دانیم؛ اما تمرینات‌مان با محوریت برنامه خودمان بوده است، می‌خواهیم فردا بازی خودمان را به حریف دیکته کنیم که این نکته از احترام ما نسبت به تیم فولاد کم نمی‌کند.

دستیار اول اسکوچیچ در خصوص سرماخوردگی دراگان اسکوچیچ و همچنین سابقه حضور حمید مطهری، دستیار گل محمدی در تراکتور، بیان کرد: به طور قطع شناخت آقای مطهری از تراکتور مهم است، اما کلید بازی این نکته نیست، کلید بازی دست ما است و همان انرژی و توانی که در زمین می‌گذاریم برای ما تعیین کننده است، آقای اسکوچیچ مشکلاتی داشت که رو به بهبود است. نبود ایشان احساس می‌شود؛ چرا که فرد تأثیرگذاری است با این حال اعضای کادرفنی به دنبال پر کردن جای خالی ایشان هستند.

روکاوینا در رابطه با تعداد بالای بازی‌های تراکتور در مهرماه و فیفا دی پیش‌رو، گفت: این موضوع محدود به ایران نیست و مربیان و بازیکنان در سطح جهان به تعداد بالای بازی در طول سال معترض هستند. ما توانستیم فشار بازی‌ها را تا حدی مدیریت کنیم و نتایج خوب کسب شده در دیدارهای گذشته، گواه این ادعا است و در فیفا دی پیش‌رو هم سعی می‌کنیم آمادگی تیم را حفظ کرده و بازیکنان را در بهترین شرایط آماده ادامه مسابقات کنیم.

صدرنشین بمانیم، سرمربی تیم ملی هم بازیکنان بیشتری از تراکتور دعوت می‌کند، نفرات بیشتری از تراکتور لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظرتان چند بازیکن از تراکتور ظرفیت دعوت به تیم ملی را دارند؟ خاطرنشان کرد: تعداد بازیکنانی که استحقاق دعوت به تیم ملی را دارند، بیشتر است، ولی نظر من در این زمینه تأثیرگذار نیست اگر فُرم خوبمان را حفظ کرده و صدرنشین بمانیم، سرمربی تیم ملی هم بازیکنان بیشتری از تراکتور دعوت می‌کند، به نظرم نفرات بیشتری از تراکتور لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند.

به گزارش ایرنا، بلیت فروشی این بازی تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه زمان برگزاری مسابقه ادامه دارد و نرخ آن یک میلیون ریال تعیین شده است.

طبق اعلام باشگاه تراکتور، هواداران فقط با خرید بلیت و داشتن کارت ملی امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت و با توجه به راه اندازی گیت های کنترل بلیت، ورود به استادیوم فقط با کارت ملی یا تصویر یا پرینت بارکد ملی امکان پذیر است.

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و فولاد از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه یکشنبه ۱۵ مهر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

جایگاه جدولی تراکتور در حال حاضر و با توجه به برگزاری چند دیدار از هفته هفتم با ۱۳ امتیاز از ۶ بازی، دوم است و فولاد نیز با یازده امتیاز از این تعداد بازی در رده پنجم جدول قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha