تصمیم‌گیری درباره یک درگیری باورنکردنی؛ تکلیف مربیان خاطی کاراته امروز مشخص‌ می‌شود

تهران- ایرنا- تکلیف دو مربی خاطی کاراته که چهارشنبه شب با یکدیگر درگیری پیدا کردند، عصر امروز مشخص خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ستاره موسوی سرمربی تیم امید کاراته دختران ایران و ریحانه نصیری مربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختران، چهارشنبه شب درگیری لفظی شدیدی با یکدیگر پیدا کردند که این مساله بعد از گذشت دقایقی به درگیری فیزیکی تبدیل و باعث تعجب همگان شد.

این درگیری غیر قابل باور مقابل مجموعه ورزشی شهید کبگانیان (محل برگزاری تیم‌های رده‌های سنی دختران کاراته ایران) شکل گرفت. در حالی که طی دو روز اخیر، اخبار ضد و نقیضی در خصوص این دو مربی مبنی بر اخراج آنها، خط خوردن از فهرست اعزام به مسابقات جهانی و ... شنیده می‌شود، پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که تکلیف این دو مربی خاطی، عصر امروز (شنبه) مشخص خواهد شد.

موسوی و نصیری، تا ساعاتی دیگر در محل فدراسیون کاراته حاضر خواهند شد تا در جلسه با مسئولان فدراسیون، دلیل این درگیری عجیب خود را توضیح بدهند. سپس فدراسیون در خصوص اخراج یا ادامه همکاری با آنها تصمیم‌گیری می‌کند.

از فدراسیون کاراته که قطعا دلیل این درگیری را به طور کامل می‌داند، انتظار می‌رود تا برخورد قاطعی با این دو مربی داشته باشند. این اتفاق در حالی رخ داد که تیم‌های امید، جوانان و نوجوانان کاراته ایران برای حضور در رقابت‌های رده‌های سنی قهرمانی جهان که از چهارشنبه هفته جاری ۱۸ مهر در ایتالیا آغاز خواهد شد، خود را آماده می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha