کتیرایی: عملکرد کاراته‌کاها بهتر از سال گذشته بود، اما توقع بیشتری داشتیم

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی کاراته مردان، گفت: عملکرد تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا نسبت به سال گذشته بهتر بود، اما توقع بیشتری از تیم‌مان داشتیم.

علیرضا کتیرایی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص عملکرد تیم ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی هانگژو برگزار شد، اظهار داشت: از لحاظ عملکرد و سطح کار، تلاش بازیکنان نسبت به سال گذشته بهتر بود، ولی در نتیجه گیری انتظاری که داشتیم به دست نیامد.

وی افزود: ورزش و مسابقات برد و باخت دارد و این مساله در رشته‌های انفرادی مثل کاراته به ثانیه‌ها بستگی دارد. چند مبارزه را در ثانیه‌های پایانی واگذار کردیم وگرنه مدال‌ها و نتایج بسیار بهتری به دست می‌آمد.

قهرمان اسبق کاراته جهان، بیان کرد: کاراته ایران در سطح جهان و آسیا دارای اعتبار است و همیشه انتظار زیادی از این تیم می‌رود. وقتی چند سال نتایج درخشانی در دنیا و قاره‌کهن کسب شده، توقعات بالا رفته است، اما نمی‌شود همیشه به آنچه که می‌خواهیم، دست یابیم.

وی افزود: اعضای کادر فنی نیز می‌پذیرند که نتایج دلخواه کسب نشده، اما باید تلاش کنیم تا شرایط را بهتر کنیم. با تمامی این تفاسیر در بخش کومیته (مبارزه) و از نظر مدالی، تیم مردان ایران در جایگاه سوم قرار گرفت. در این مسابقات یک طلا، یک نقره و سه برنز کسب کردیم.

کتیرایی بیان کرد: در کومیته تیمی و مبارزه با ژاپن، نتیجه را سه بر دو واگذار کردیم، در حالی که هر سه باخت ما در ثانیه‌های پایانی رقم خورد. می‌توانستیم راهی فینال شده و حتی طلا کسب کنیم. اتفاقات، جزئی از ورزش است و این مسائل همیشه وجود داشته و دارد.

وی افزود: ما در حالی روی غفلت، نتیجه را به ژاپن سه بر دو واگذار کردیم که در سوی دیگر جدول تیم اردن که سال گذشته قهرمان جهان شده بود، به قزاقستان باخت. در فینال نیز ژاپن با حساب سه بر صفر و فاصله امتیازی بسیار بالا،‌ قزاقستان را از پیش‌ رو برداشت.

مربی تیم ملی کاراته، ادامه داد: خوشبختانه با کسب مدال برنز کومیته تیمی، سهمیه حضور در مسابقات تیمی جهان که در اسپانیا برگزار می‌شود را به دست آوردیم. تیم خوبی داریم و با تلاش بیشتر و رفع نقاط ضعف‌، حتما در جهانی به نتایج خوبی می‌رسیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha