۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85618200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۲ درصد تعهدات درآمدی کردستان تحقق یافت

۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۹
کد خبر: 85618200
۹۲ درصد تعهدات درآمدی کردستان تحقق یافت

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: ۹۲ درصد میزان تعهدات درآمدی استان در نیمه نخست سال جاری محقق شد.

به گزارش ایرنا، اکبر محمدی روز شنبه در چهارمین جلسه ستاد تجهیز درآمد استان، اظهار کرد: کردستان با وصول بیش از ۱۸ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال از منابع مختلف مالیاتی و درآمدی توانست ۹۲ درصد از تعهدات درآمدی خود در سال جاری را محقق کند.

وی با اشاره به لزوم هماهنگی و تعامل همه دستگاه های اجرایی در راستای تحقق درآمد های دولت در استان، افزود: جلوگیری از فرار مالیاتی دانه درشت ها و شناسایی پایه های جدید مالیاتی با رعایت کامل قوانین و مقررات می تواند بستر لازم برای تحقق تعهدات درآمدی استان در سال جاری را فراهم کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان جمع کل تعهد درآمدی استان در سال جاری را ۴۲ هزار میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: با توجه به وصول بیش از ۱۸ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال، ۴۴ درصد کل تعهدات استان تا پایان سال جاری در نیمه نخست امسال محقق شده است.

محمدی ادامه داد: با توجه به این موضوع که منابع مالی لازم برای انجام پروژه های عمرانی کشور از محل تحقق درآمد های استان ها تامین می شود، دستگاه های اجرایی باید اهتمام لازم را برای تحقق درآمدها به کار گیرند و در این مسیر همگرایی لازم در بین دستگاه های اجرایی وجود داشته باشد.

ارائه گزارشی از وضعیت تحقق درآمد های استان در۶ ماهه نخست سال جاری توسط مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، وصول درآمد های مالیاتی در نیمه نخست سالجاری توسط مدیرکل امور مالیاتی و بررسی چالش های موجود و اخذ تصمیمات لازم و راهکارهای حل مسئله در تحقق تعهدات درآمدی استان در سال ۱۴۰۳ از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha