۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85607678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش خط تولید کارخانجات نیازمند بروزرسانی است

سنندج-ایرنا- دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: افزایش خط تولید کارخانجات در کشور مستلزم به روز رسانی است و این مهم منجر به رشد تولید خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمدباقر آقاعلیخانی روز چهارشنبه در بازدید از کارخانه بارز کردستان اظهار کرد: بازار باید به سمت تامین نیازهای کشور سوق داده شود و در این راستا رفع موانع تولید در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با روی آوردن به تکنولوژی‌های روز دنیا، تولید و اقتصاد رونق می یابد، افزود: از دیگر مسائل حائز اهمیت که می تواند منجر به توسعه و تحول شود، جذب اعتماد جامعه است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور بیان کرد: یکی از دلایل پیشرفت کارخانه بارز کردستان وجود نیروی جوان و پشتوانه مالی آن است و انتظار می‌رود این روند استمرار داشته باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان هم در این بازدید با بیان اینکه ۲۰ درصد تولید لاستیک کشور مربوط به کردستان است، گفت: در استان در زمینه تولید لاستیک مشکلی نداریم و ثبت سفارش مورد نیاز واحدهای تولیدی در اسرع وقت ثبت می شود.

بختیار خلیقی با بیان اینکه با تمام توان به دنبال رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان هستیم، ادامه داد: یکی از مطالبات مردم استان ورود نهادهای سرمایه گذار دولتی و نیمه دولتی در این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha