حاشیه دیدار پرسپولیس-چادرملو؛ تشویق گاریدو از تپه‌های اطراف تختی

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های پرسپولیس و چادرملوی اردکان در ورزشگاه تختی تهران در حالی پیگیری می‌شود که تعدادی افراد ناشناس که به نظر می‌رسید از هوادارانی بودند که نتوانستند وارد ورزشگاه شوند، از روی تپه‌های اطراف ورزشگاه تختی این دیدار را تماشا می‌کنند!

به گزارش عصر شنبه ایرنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و چادرملوی اردکان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی تهران آغاز شده است.

این دیدار به نوعی افتتاحیه ورزشگاه تختی بود که پس از چند سال یک‌بار دیگر میزبان مسابقات لیگ برتر شده است. هواداران پرسپولیس در فاصله بیش از ۲ ساعت تا شروع این دیدار در اطراف ورزشگاه حضور داشتند و در نهایت توانستند از طریق گیت‌ها وارد ورزشگاه تختی شوند.

در این دیدار نیز هواداران بدون بلیت نیز در اطراف ورزشگاه حضور داشتند و به دنبال خرید بلیت بودند. تقریبا ۲۰۰ هوادار خانم نیز در استادیوم حضور دارند.

هواداران پرسپولیس پیش از شروع مسابقه، به شدت گاریدو، سرمربی اسپانیایی تیم‌شان را مورد تشویق قرار دادند.

رضا درویش، مدیرعامل و حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس نیز در ورزشگاه تختی حضور دارند. درویش در هنگام ورود با هواداران پرسپولیس عکس یادگاری گرفت. با توجه به باز بودن فضای جایگاه ویژه و مشرف بودن آن به جایگاه هواداران، مدیرعامل سرخ‌ها با سوالات پرشمار هواداران مواجه شد.

چندین فرد که به نظر می‌رسد از هوادارانی بدون بلیت هستند نیز از روی تپه‌های اطراف ورزشگاه تختی این دیدار را از دور تماشا می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha