۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85619119
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برون‌سپاری خدمات فرهنگسراهای اصفهان با بهره‌گیری از توان نخبگان

 اصفهان- ایرنا- عضو شورای اسلامی اصفهان گفت: خدمات فرهنگسراهای این کلانشهر با اولویت بهره‌گیری از توانمندی گروه‌های نخبه، برون‌سپاری خواهد شد.

سید امیر سامع روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: برون‌سپاری و بهره‌برداری درست از فرهنگسراها، سالن‌های ورزشی و کتابخانه‌های محله‌ها توسط گروه‌های نخبه و توانمند یکی از مسائل مهم کمیسیون تلفیق شورای شهر اصفهان در این هفته بود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اولویت فرهنگسراهای شهرداری اصفهان، محله‌محوری بوده و توصیه شده است هر گونه خدمات با کمترین قیمت به شهروندان ارائه شود.

سامع ادامه داد: این ظرفیت می‌تواند در دل محله‌ها و با هدف اقدامات فرهنگی برای نوجوانان، جوانان و بانوان با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی به‌صورت مشترک‌ مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مباحث مطرح شده در کمیسیون تلفیق شورای شهر اصفهان، فضاسازی رویدادها و برنامه‌ریزی درست با مشارکت گروه‌های فرهنگی و تصمیم‌گیری برای طرح یک‌فوریتی تصویب نامگذاری ۲ معبر به نام ۲ شهید مقاومت بود.

سامع گفت: نامگذاری بلوار مجاور باغ فدک از میدان ورزشکاران تا پل خورزوق به نام شهید مقاومت «سید حسن نصرالله» و در میدان شهدای هسته‌ای از روشن‌دشت تا تقاطع شهید فخری‌زاده به نام شهید مقاومت «سردار نیلفروشان» تصویب شد.

وی افزود: وضعیت فضای سبز آرامستان باغ رضوان، تسهیلات تکمیل شبکه پیاده‌رو، اطلاع‌رسانی و مدیریت ترافیک، فضاسازی فرهنگی، نمازخانه و تامین پارکینگ و سرویس بهداشتی از دیگر موارد پیگیری شده در کمیسیون تلفیق شورای شهر اصفهان بود.

شهرداری اصفهان در مناطق پانزده‌گانه بیش از ۵۱ فرهنگسرا در اختیار دارد؛ این کلانشهر بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha