۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85619462
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خودروهای امدادی و بیمارستانی در حمص سوریه

تهران- ایرنا- منابع رسانه‌ای عصر امروز یکشنبه از شنیده شدن انفجار در استان «حمص» سوریه خبر دادند؛ حملاتی صهیونیستی که سه خودروی امدادی و بیمارستانی را هدف گرفت و باعث شهادت یک نفر و زخمی شدن سه تن دیگر شد.

به گزارش ایرنا، شبکه المیادین اعلام کرد: در نتیجه حملاتی که خودروهای حامل اقلام امدادی در شهر صنعتی در حسیاء واقع در حومه حمص را مورد اصابت قرار داد، یک نفر شهید و سه تن دیگر زخمی شدند.
مهندس «عامر خلیل» مدیر شهرک صنعتی در حسیاء، به سانا گفت: هیچ کارخانه‌ای در داخل شهر صنعتی مورد هدف قرار نگرفته است و صدای انفجاری که در شهر شنیده شد، ناشی از حمله هوایی اسرائیل بود که سه خودرو حامل مواد پزشکی و امدادی را هدف قرار داد.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه پیش تر اعلام کرد: براساس اطلاعات اولیه، یک هواپیمای ارتش رژیم صهیونیستی از فراز خاک لبنان یک کارخانه در شهرک صنعتی «حسیاء» در حومه جنوبی شهر حمص سوریه را هدف قرار داد.

خبرگزاری نووستی روسیه نیز به نقل از یک منبع میدانی سوری اعلام کرد: یک پهپاد به خودروهای حامل کمک های انسانی در شهرک صنعتی حسیاء حمله کرده است.

همزمان خبرگزاری دولتی سوریه نیز با تایید شنیده شدن صدای انفجار اعلام کرد که درحال تحقیق درباره علت آن است.

به گزارش ایرنا، در سکوت مجامع بین‌المللی، رژیم صهیونیستی سال هاست که حاکمیت سوریه را نقض کرده و با پهپاد و موشک، این کشور را هدف قرار می دهد.

این در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت، این حملات را محکوم کرده و خواستار توقف آن شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha