رصد پلیس آگاهی تهران بر عملکرد شرکت‌های لیزینگ خودرو

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تعدد پرونده های جعل و کلاهبرداری و تاثیرات تبلیغات فضای مجازی در جذب مردم، گفت: برخی شرکت های لیزینگ خودرو یا موسسات دیگر طی تبلیغات گسترده فقط چند محصول برای اعتمادسازی به خریداران می دهند ولی متاسفانه متعاقب آن کلاهبرداری گسترده می کنند.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سردار علی ولیپور گودرزی روز دوشنبه افزود: یکی از موراد پر تکرار در معاونت جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران مربوط به کلاهبرداری های از این جنس می شود که البته تعداد شکات پرونده که همان مالباخته ها هستند، کم نیست.

وی ادامه داد: بسیاری از تبلیغات در فضای مجازی ماهیت کلاهبرداری دارد و پلیس مشخصا با راستی آزمایی فضا را رصد و اگر کلاهبرداری آن محرز و مشخص شود، پیگیری انجام و به مقامات قضایی متهمان ارجاع داده می شوند.

سردار ولیپور گودرزی تاکید کرد: شرکت های لیزینگ که اقدام به جمع آوری پول های زیادی از مردم کرده و خودرویی به آنها تحویل نمی دهند در رصد خود داریم؛ متاسفانه برخی شرکت ها چند دستگاه خودرو را ابتدا به مردم برای جذب اعتماد به مردم تحویل می دهند ولی از تعداد زیادی که ثبت نام کرده اند، کلاهبرداری کرده و متواری می شوند.

وی گفت: با هماهنگی قضایی این موارد به سرعت پیگیری می شود و اموال افراد شیاد و سودجو توقیف و به مردم تحویل می شود اما شهروندان حتما از ثبت شرکت ها پیگیر صحت ثبت شرکت هایی که به هر عنوان در بحث لیزینگ کار می کنند، باشند.

سردار ولیپور گودرزی اظهار کرد: شهروندان شرکت هایی که تبلیغات نامتعارف دارند و قیمت محصول را کمتر از آنچه که هست اعلام می کنند، حتما به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha