۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85619644
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: خلق منابع جدید اعتباری برای توسعه همدان ضروری است

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: خلق منابع جدید اعتباری با اتکا به ظرفیت های قانونی در کنار تلاش برای جذب سرمایه گذاری برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید ملانوری شمسی روز یکشنبه در نشست با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان افزود: نیاز به خلق منابع جدید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم تا بتوانیم توسعه استان را به درستی مدیریت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه داشتن برنامه و اطلاعات دقیق اساس مدیریت است،اظهار کرد: یکی از نکات مهم در بحث مدیریت اجرایی، داشتن برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد است و بدون برنامه‌ریزی مشخص، هر چه تلاش و هزینه کنیم، قطعاً به نتیجه نمی‌رسیم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: نیازمند جمع‌آوری اطلاعات شفاف و دقیق هستیم تا بتوانیم بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی باید مبتنی بر اسناد بالادستی و سیاست‌های کلی نظام باشد و علاوه بر داشتن برنامه‌ریزی درست، نیازمند یک تیم مدیریتی و اجرایی قوی و باانگیزه هستیم و بدون این تیم، نمی‌توانیم انتظار موفقیت داشته باشیم و درگیر روزمرگی و مسائل پیش پا افتاده می‌شویم.

ملانوری شمسی خاطرنشان کرد: باید توجه کنیم که آموزش یکی از کلیدهای اصلی در ایجاد بهره‌وری است و به آموزش‌های به‌روز نیاز داریم تا کارکنان و مدیران بتوانند تخصص لازم را کسب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha