تهران روز دوشنبه افزایش تدریجی دما دارد

تهران بزرگ - ایرنا - براساس پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان تهران، از روز دوشنبه ۱۶ مهرماه، کلانشهر تهران افزایش تدریجی دمای هوا در سطح استان را خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و براساس پیش‌بینی‌های پنج روزه، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران در پنج روز آینده صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد همراه خواهد بود.

همچنین اداره کل هواشناسی استان تهران در نقاط پرتردد شهری در این کلانشهر، افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا را پیش‌بینی کرد و برای ارتفاعات این استان نیز به ویژه در فیروزکوه، افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش پراکنده باران پیش‌بینی شده است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در پاره‌ای نقاط استان، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک یا انتقال خاک از استان‌های هموجوار مورد انتظار است.

تهران روز دوشنبه افزایش تدریجی دما دارد

همچنین دمای هوای استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته تغییرات محسوسی نداشته است اما گرم‌ترین منطقه با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد در شهر قدس و سردترین منطقه نیز با بیشینه دمای چهار درجه سانتیگراد، توچال به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha