اجرای روکش آسفالت در محور گلپایگان - خوانسار + فیلم

گلپایگان - ایرنا - رییس راهداری گلپایگان گفت: عملیات روکش آسفالت (میکروسرفیسینگ ) در محور گلپایگان به خوانسار، حد فاصل روستای وانشان تا راهور، در طول هفت و نیم کیلومتر از ابتدای مهرماه آغاز شده است و تا پایان هفته به پایان خواهد رسید.

محمد فیضی در مصاحبه با ایرنا افزود: این روکش حفاظتی در محدوده روستای وانشان به علت فرسودگی بیشتر آسفالت در سه لایه انجام شده و در بقیه مسیر در ۲ لایه با ضخامت ۱ تا ۲ سانتی‌متر، در حال اجرا است.

وی در خصوص میزان اعتبار این طرح گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح ۱۴۰ میلیارد ریال بوده که از ردیف اعتبارات ملی تخصیص داده شده است.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای گلپایگان در خصوص اجرای طرح های دیگر در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ افزود: متاسفانه در سال جاری تا کنون هیچ اعتباری از محل تملک و دارایی شهرستان، برای اداره راهداری گلپایگان تخصیص داده نشده است و به همین دلیل در ۶ ماه نخست سال جاری، تنها طرح آسفالت سه راهی روستای زرنجان، آن هم با مشارکت بنیاد مسکن به اجرا در آمده است.

به گزارش ایرنا، گلپایگان در شمال غربی استان اصفهان قرار دارد و طول محورهای تردد برون شهری این شهرستان به طول واقعی ۴۰۰ کیلومتر و وزن همسنگ ۹۰۰ کیلومتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha