همکاری‌ پلیس امنیت اقتصادی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد

تهران - ایرنا - دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور بر همکاری‌های این دبیرخانه با پلیس امنیت اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه شورایعالی، رضا مسرور روز یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با «سردار حسین رحیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا دیدار و گفت وگو کرد.

مسرور ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از عملکرد موثر و اثرگذار فراجا در تأمین امنیت کشور به‌خصوص در حوزه اقتصادی تقدیر و تشکر کرد و نقش پلیس اقتصادی را در مبارزه با جرایم اقتصادی بسیار مهم و تأثیرگذار خواند.


دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور ضمن تشریح مسائل سرمایه گذاران مناطق آزاد،با اشاره به همکاری‌های میان پلیس امنیت اقتصادی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ،بر لزوم وفاق بیشتر میان سازمان‌ها و مجموعه‌های اقتصادی از امضاء یک تفاهم‌نامه فی‌مابین خبر داد.


سردار حسین رحیمی نیز ضمن تشکر از همکاری دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راستای امنیت اقتصادی، گفت: پلیس امنیت اقتصادی با رویکرد تسهیل فرآیندهای اقتصادی سالم، آماده هرگونه همکاری و مشارکت در حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha