تیم های حاضر در نیمه نهایی والیبال پیشکسوتان کشور مشخص شدند

ارومیه- ایرنا- چهار تیم آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، توابع تهران و گلستان به دور نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی پیشکسوتان کشور در ارومیه راه یافتند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز دوشنبه با اشاره به برگزاری مسابقات مقدماتی والیبال پیشکسوتان کشور طی ۲ روز در ارومیه افزود: تیم گلستان در نخستین دیدار روز دوم این رقابت ها مقابل کرمانشاه قرار گرفت و با برد ۲ بر صفر که با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ حاصل شد، به نیمه نهایی راه یافت.

سجاد بیرامی افزود: در دیدار دوم این روز نیز تیم کهگیلویه‌ و ‌بویراحمد با نتیجه ۲بر یک از سد اصفهان گذشت تا صعود خود به نیمه نهایی را قطعی کند.

وی اضافه کرد: والیبالیست های پیشکسوت کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد در حالی که ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ واگذار کرده بودند، ست‌های دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۱۵ و ۱۶ بر ۱۴ پیروز شدند تا به جمع چهار تیم پایانی بپیوندند.

وی اظهار کرد: در دیگر دیدارهای این دور نیز تیم های آذربایجان غربی با قم و توابع تهران با گیلان رقابت کردند که آذربایجان غربی و توابع تهران با نتایج ۲ بر صفر و ۲ بر یک به پیروزی رسیدند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: آذربایجان‌غربی در ۲ ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر۱۶ مقابل قم به برتری رسید.

بیرامی گفت: البته دیدارهای روز آخر گروهی این رقابت ها امروز، دوشنبه برگزار می شود تا با تعیین جایگاه تیم ها، رقبای دور نیمه نهایی مشخص شوند.

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال پیشکسوتان کشور با حضور هشت تیم شامل آذربایجان غربی، گلستان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، قم، توابع تهران، کرمانشاه و گیلان در ارومیه در حال برگزاری است.

دیدار نهایی این رقابت ها روز ۱۸ مهرماه جاری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha