۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85620095
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

نیکوکاران کشور، هشت هزار زوج را به خانه بخت فرستادند

گنبدکاووس - ایرنا - رئیس مرکز نیکوکاری بازاریان کشور بیان کرد: این مرکز با همراهی کسبه و بازاریان ایران و در راستای ترویج و تسهیل ازدواج آسان و کمک به زوج‌های جوان برای تشکل خانواده، در مدت زمان ۱۴ سال فعالیت با تامین جهیزیه بیش از هشت هزار زوج را روانه خانه بخت کرد.

عباسعلی غلامی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مراسم جشن ازدواج آسان ۱۴ زوج در آزادشهر به خبرنگار ایرنا گفت: ازدواج و تشکل خانواده مورد تاکید دین مبین اسلام است و همه افراد جامعه بویژه مسئولان و خانواده‌ها باید شرایط را برای ازدواج آسان نسل جوان و فرزندان خود فراهم کنند.

وی افزود: ۱۴ زوج جوانی که امروز با کمک کسبه و بازاریان به خانه بخت می‌روند از شهرهای «مشهد، جغتای، شیراز، گنبدکاوس، گرگان و آزادشهر» هستند.

غلامی اضافه کرد: به هر یک از این زوج‌های جوان ۱۰ قلم کالای اساسی و مورد نیاز زندگی شامل «یخچال، تلویزیون، فرش، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، بخاری، پنکه، جارو برقی، اتو و غذاپز چندکاره» اهدا شد.

رئیس مرکز نیکوکاری بازاریان کشور ادامه داد: ارزش ریالی مجموع کالاهای اهدا شده به هر زوج، یک میلیارد و پانصد میلیون ریال است.

وی بابیان اینکه ترویج فرهنگ ازدواج آسان و بدون تشریفات با همکاری مردم و نیکوکاران جزو برنامه‌های اصلی مرکز نیکوکاری بازاریان است، بیان کرد: همه افراد جامعه باید دختران و پسرانی را که به سن ازدواج می‌رسند فرزندان خود دانسته و شرایط را برای ازدواج آسان آنها فراهم کنند.

غلامی افزود: برای گسترش فرهنگ ازدواج آسان که علاوه بر آموزه‌های دینی، ورود نیکوکاران ضروری می‌باشد.

به گزارش ایرنا در این مراسم که با اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه بود، جمعی از مسئولان آزادشهر و شهرستان‌های هموار به اتفاق خانواده زوج‌های جوان حضور داشتند.

شهرستان آزادشهر با افزون بر ۹۴ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha