۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85620692
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مجوز تلویزیون اینترنتی برای ترویج ازدواج در گلستان صادر شد

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار آزادشهر از صدور مجوز راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی و تخصصی با عنوان «جوانه» با رویکرد و تولید محتوای بومی در راستای «ترویج ازدواج آسان و جوانی جمعیت» دراین شهرستان خبر داد و گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و تلویزیونی این مجوز را صادر کرده است.

سیدجواد کریمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ایجاد بستری برای ترویج ازدواج آسان و جوانی جمعیت با هدایت فرهنگی، زیستی و امیدآفرینی از جمله ماموریت‌های این تلویزیون اینترنتی و تخصصی است.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی، فرصت مناسبی برای موضوعات فرهنگی و اجتماعی از جمله ترویج ازدواج و جوانی جمعیت است که باید از ظرفیت بومی و محلی منطقه برای تحقق این موضوع اجتماعی استفاده کرد.

کریمی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با این تلویزیون اینترنتی از برنامه‌های جذاب و متنوع آن شامل گزارش، خبر، مستند و دیگر حوزه‌های محتوایی بهره ببرند.

فرماندار آزادشهر همچنین گفت: پس از فراهم شدن مقدمات و فعالیت این تلویزیون اینترنتی، نشانی و نحوه دسترسی به مطالب آن اعلام خواهد شد.

در سال ۱۳۹۹ نیز، اولین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور با هدف توسعه فرهنگی و اقتصادی و نمایش زیبایی‌های زندگی و آداب‌ و ‌رسوم روستاها در گرگان افتتاح شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha