تجهیزات پیشرفته اسرائیل مقابل ایران منفعل است

تبریز-ایرنا- فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر توانمندی های بی مانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دفاع از حریم ملت و میهن، گفت: تجهیزات ادعایی پیشرفته ارتش اسرائیل غاصب در مقابل موشک های ایران منفعل است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری ، سردار اصغر عباسقلی زاده در جلسه شورای پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی، پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به یاوه سرایی های رژیم صهیونیستی را متفکرانه و منطقی دانست و افزود: عملیات های وعده صادق ۱ و ۲ یک وظیفه دینی و انقلابی برای ما بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن از روز اول به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی بود و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نطام فروگذاری نکرده است، اظهار کرد: دشمنی که دارای تجهیزات پیشرفته روز دیناست، امروز در برابر تجهیزات نیروهای مسلح ایران حرفی برای گفتن ندارد.

عباسقلی زاده ادامه داد: عملیات اخیر هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد به رغم تجهیزات میلیارد دلاری رژیم صهیونی، نتوانستند در برابر موشک های نیروهای مسلح ما مقابله کنند.

وی بر توسعه و گسترش شیوه های گوناگون پدافند غیرعامل در کشور تاکید و اضافه کرد: البته در این رابطه کاستی ها و کمبودهایی وجود دارد که دستگاه های مختلف اجرایی و خدماتی باید در سریع ترین زمان نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: باید پذیرفت که پدافند غیرعامل آن طور که باید در سازمان و نهادها اجرایی و پیاده سازی نشده است.

به گزارش ایرنا، معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از تشکیل شورای پدافند غیرعامل استان در راستای افزایش آمادگی و مقابله با تهدیدات جنگ غیرنظامی یاد کرد و افزود: این شورا و حضور مدیران دستگاه های مختلف در جلسات آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهراب داوری اظهار کرد: هر کسی در مسئولیت خود اگر به این سئوال پاسخ دهد که چه کنیم تا در زمان بحران خدمات رسانی به مردم قطع نشود، به نتیجه عملگرا و مردم پسند و در نهایت رضایت پروردگار رسیده ایم.

وی ادامه داد: اگر در برخی حوزه ها موفق نیستیم، دلیل اصلی آن درگیری ذهن مدیر با تفکرات سنتی و قدیمی است.

داوری با اشاره به اینکه تهدیدات امروز دشمن پیچیده و بیشتر غیرنظامی و یا ترکیبی از جنگ غیرعامل است، یادآور شد: بنابراین در پاسخ ها و آمادگی ها در برابر تهدیدات نوین نیازمند افزایش علم و دانش دفاع غیرعامل هستیم.

وی اضافه کرد: هر مدیری برای مجموعه خودش باید یک پیوست مناسب برای مواقع بحران آماده کند، تا خدمات رسانی به مردم دچار مشکل نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha