بازدید رایگان از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی منطقه ۲ تهران

تهران بزرگ - ایرنا - مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ گفت: به مناسبت نکوداشت هفته تهران با اجرای برنامه‌های متعدد ضمن معرفی مفاخر، محلات و جاذبه‌های گردشگری و تفریحی منطقه در قاب ۳۶۰ درجه به تصویر کشیده شده است.

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه ۲، علی طهماسبی روز دوشنبه با اشاره به اینکه هفته تهران فرصتی برای نمایش هویت و فرهنگ پایتخت است، افزود: برنامه‌های نکوداشت هفته تهران با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، مفاخر محلات همچنین هویت و تاریخچه محلات پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه منطقه ۲ از محلات قدیمی همچون طرشت و فرحزاد برخوردار است که هر یک گنجینه‌ای غنی از تاریخ هستند، اظهار کرد: برهمین اساس روایت‌های محلات قدیم منطقه در قالب فیلم کوتاه تهیه و با بهره گیری از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون شهری به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

طهماسبی روایت هفته تهران با بهره گیری از نورپردازی سه بعدی (ویدئو مپینگ) را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برشمرد و ادامه داد: این نمایش سه بعدی که به مناسبت هفته تهران طراحی شده تصویری خلاصه و نمادین از شاخص ترین جاذبه‌های تفریحی منطقه را نمایش می‌گذارد.

به گفته وی، نواختن زنگ تهران در مدارس، برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری محلات منطقه، معرفی هنرمندان و مفاخر محلات، نمایشگاه گردشگری از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

مدیر روابط عمومی منطقه ۲ با تاکید براینکه یکی از روش های تقویت حس تعلق شهروندی، معرفی تهران به شهروندان بخصوص کودکان است، افزود: در همین راستا، روایت تهران برای کودکان توسط گروه‌های نمایش در سرای محلات پیش بینی شده است.

به گفته طهماسبی، گفت وگو با تهران شناسان و تهران دوستان و همچنین قدیمی‌های محلات منطقه ۲ نیز در برنامه‌های نکوداشت هفته تهران پیش بینی شده است.

۱۴ تا ۲۰ مهر بعنوان هفته تهران نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha