پارک جوی شهر مراغه بهره‌برداری شد

مراغه- ایرنا- پارک جوی شهر مراغه با ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه و همچنین با هدف بازآفرینی شهری و بهبود محیط زندگی در محله «پهرآباد» مراغه بهره‌برداری شد.

شهردار مراغه روز دوشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از این طرح به خبرنگار ایرنا بیان کرد: پارک جوی شهر در راستای اجرای سیاست‌های شورای اسلامی شهر مبنی بر توزیع عادلانه خدمات شهری و همچنین سیاست‌های شهر سالم و ایمن احداث شد.

«شهرام مروتی» با بیان اینکه این پارک در طول مسیر عبوری جوی شهر از محله پهرآباد احداث و با همین نام نامگذاری شد، اضافه کرد: برای احداث این پارک هزار مترمکعب خاکبرداری و هزار مترمکعب نیز کفپوش اجرا شد.

به گفته وی با احداث این پارک، سرانه فضای سبز این شهر نیز افزایش یافت و علاوه بر آن، یکی دیگر از مسیل‌های خطرآفرین داخل شهر ساماندهی شد.

پارک جوی شهر مراغه بهره‌برداری شد
گام دیگری در راستای توزیع عادلانه امکانات شهری در مراغه

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز بیان کرد: افتتاح این پارک همزمان با روز جهانی کودک را به فال نیک می‌گیریم و از همت و هم‌افزایی شورای اسلامی شهر و شهرداری سپاسگزاریم.

مرتضی مینویی با بیان اینکه همگرایی مناسبی با محوریت نماینده مردم برای جبران عقب‌ماندگی‌های ۲۰ سال اخیر مراغه شکل گرفته، افزود: متاسفانه طی این مدت در شان مردم مراغه قدم برداشته نشده است و هم‌افزایی موجود می‌تواند در جبران این عقب‌ماندگی‌ها موثر باشد.

پارک جوی شهر مراغه بهره‌برداری شد
فرماندار: هم‌افزایی مناسبی برای جبران عقب‌ماندگی‌های مراغه شکل گرفته است

وی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان این نظام و انقلاب هستند، افزود: توسعه متوازن شهری امروز در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد و خوشبختانه خدمات مناسبی به اهالی ارایه می‌شود.

فرماندار مراغه همچنین ابراز امیدواری کرد که ظرفیت‌های مغفول مراغه در حوزه شهری بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا شهری آباد و سالم در اختیار اهالی قرار گیرد.

«ناصر رحمتی» عضو شورای اسلامی شهر مراغه نیز در این آیین از شهردار و کارکنان معاونت‌های عمرانی و خدمات شهری قدردانی کرد و افزود: توسعه پارک‌های محلی در دیگر مناطق شهر از جمله محله دروازه نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا بودجه سال جاری شهرداری مراغه ۹ هزار میلیارد ریال بوده که بیش از پنج هزار میلیارد ریال از آن عمرانی است.

گفتنی است شهرداری مراغه امسال در حوزه گردشگری نیز طرح‌ها و ایده‌های متعدد و منتوعی را دنبال می‌کند که برخی از آنها همچون طرح ساماندهی رصدخانه خواجه نصیرالدین طوسی می‌تواند در جذب گردشگران داخلی و خارجی بسیار موثر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha