۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85620496
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

خیران و نیکوکاران گیلانی به پویش حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان پیوستند

رشت - ایرنا - خیرین و نیکوکاران گیلانی به پویش مواسات و کمک های مومنانه به مردم جنگ زده و مظلوم غزه و لبنان شتافتند و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را با هدف حمایت از این مردم مظلوم و جنگ زده ارائه می کنند.

به گزارش ایرنا، رئیس هیات مدیره یکی از موسسات خیریه گیلانی که جمعیت هدفش مردم استان است، در این رابطه گفت : ما نیز در کنار سایر اقشار به این پویش پیوسته ایم و کمک های مردمی و انسان دوستانه را برای حمایت از این مردم جمع آوری می کنیم.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اجرای پویش کمک به مردم لبنان و غزه طی روزهای اخیر به همت خیران و نیکوکاران تاکنون بیش یک میلیارد ریال برای کمک به مردم مظلوم و مقتدر لبنان و غزه در این موسسه جمع‌آوری شده‌است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌ها از سوی این موسسه در قالب این پویش ادامه دارد، اظهار کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده تا کنون مبالغی نقدی و بخشی هم طلاهای اهدایی بانوان مومن و ولایتمدار گیلان است.

وی گفت: موسسه خیریه ما نزدیک به یک دهه با کمک نیکوکاران و خیران برای رفع نیازهای نیازمندان فعالیت می کند اما اکنون بر اساس وظیفه انسانی، الهی، عقلی و شرعی در اجرای پویش کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان برای یاری رسانی به مجاهدان صف اول مبارزه با رژیم جنایتکار، غاصب و نامشروع اسرائیل اقدام کرده‌است.

رئیس هیات مدیره موسسه خیریه احسان گستران علوی گیلان در ادامه با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه و لبنان بیان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی به شیوه وحشیانه به کشورهای اطراف خود چنگ می‌اندازد و برای حاکمیت نامشروع و غاصبانه خود تمام حربه‌های وحشی‌گری را به منصه ظهور رسانده‌است.

وی اضافه کرد: امروز در چنین شرایطی نه تنها مسلمانان بلکه هر انسانی که اخلاق و ارزش های انسانی در وجود او زنده است باید نسبت به ظلم‌ها، جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های سگ هار آمریکا و کشورهای سلطه گر غربی واکنش نشان داده و کمک‌رسانی به مردم ستمدیده غزه و لبنان، کمترین کار است.

وی بیان کرد: در چنین شرایطی تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد باید بر اساس قاعده انسانی، دستورات قرآنی و آموزه‌های اهل بیت عصمت و طهارت در برانگیختن نهضت کمک رسانی به مردم مظلوم غزه و لبنان بیش از پیش وارد میدان شوند که امروز از این طریق می توان از آنها حمایت کمک کرد.

همچنین برخی از تشکل های مردم و خیریه و نیکوکاران تا کنون به این موضوع ورود یافته و کمک های خود را به هلال احمر استان ارائه کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha