کنسرت تنبورنوازان «نسل خلیل» برگزار شد/میزبانی از معاون رئیس جمهور

تهران- ایرنا- گروه موسیقی تنبورنوازان «نسل خلیل» به سرپرستی و آهنگسازی هژیر مهرافروز در تالار وحدت تهران به روی صحنه رفت و معاون راهبردی رئیس جمهور و برخی دیگر از مسئولان میهمانان این کنسرت بودند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کنسرت، کنسرت گروه موسیقی تنبورنوازان «نسل خلیل» به سرپرستی، آهنگسازی و خوانندگی هژیر مهرافروز شامگاه یکشنبه- ۱۵ مهرماه- در تالار وحدت تهران برگزار شد.

محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس جمهور و برخی دیگر از مسئولان و هنرمندان به دیدن این کنسرت نشستند.

کنسرت تنبورنوازان «نسل خلیل» برگزار شد/میزبانی از معاون رئیس جمهور

در میانه برنامه هژیر مهرافزوز پس از اجرای دو قطعه با کلام، ضمن خیرمقدم و خوشامدگویی به مخاطبان، از حضورشان در این کنسرت تشکر کرد و برای مردم ایران خیر و برکت طلب کرد.

در ادامه پس از اجرای دو قطعه با کلام، یک قطعه به صورت گروه‌نوازی اجرا شد، سپس حاضران شاهد تکنوازی عود بودند.

هژیر مهرافروز در بخش دیگری از کنسرت با بیان اینکه او و اعضای گروهش همواره برای دیدن مخاطبان لحظه‌شماری می‌کنند، اظهارداشت: در کنسرت قبلی پدرم درگیر بیماری بود و عمل قلب باز داشت و من مدام مسیر کرمانشاه و تهران را می‌پیمودم. در چنین شرایطی، اجرا برای ما کاری سخت بود. چون در همان زمان پدرم در اتاق احیا بود. او در ادامه قطعه «سماع» را به پدرش تقدیم کرد.

هژیر مهرافروز (مدرس و نوازنده تنبور) در بخش دیگری از برنامه به تک‌نوازی تنبور پرداخت که با استقبال مخاطبان همراه بود. دف نیز ساز دیگری بود که توسط شهریار نظری نواخته شد.

کنسرت تنبورنوازان «نسل خلیل» برگزار شد/میزبانی از معاون رئیس جمهور

«ناز آفرین»، «شراب ارغوانی»، «شوق وصل» (بی‌کلام)، «یار مرا»، «گل و بهار»، «گوش کشان»، «عاشقی»، «تو دیدی»، «تو مرو»، «سحری»، «بروید ای حریفان» آثاری بودند که در این کنسرت اجرا شدند. این در حالی است که دو قطعه «کنج میخانه»، «گوش کشان» برای نخستین بار در کنسرت اجرا شدند.

امین یساولی (نوازنده عود)، داریوش چاوشی (نوازنده سازهای کوبه‌ای)، امین رحیمی (نوازنده دودوک)، سیدمیثم احمدی (مدیر اجرایی)، پرند احمدی (مدیر روابط عمومی)، شادی گودرزی (طراح لباس)، مرضیه طبرستانی، فریده ملکی، کامران احمدی (عوامل اجرایی) دیگر عوامل گروه «نسل خلیل» در اجرای شب گذشته بودند. این کنسرت با مدیریت میثم احمدی و همکاری موسسه فروغ فلق برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha