امیر جماعت اسلامی پاکستان: خطبه شجاعانه رهبر معظم انقلاب مایه قوت قلب جهان اسلام بود+فیلم

اسلام‌آباد - ایرنا - امیر جماعت اسلامی پاکستان با تمجید از خطبه‌ تاریخ‌ساز رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از فلسطین و دفاع از نبرد علیه رژیم صهیونیستی گفت: اظهارات آیت‌الله سید علی خامنه‌ای حاکی از درایت و ایمان قوی ایشان بود که مایه قوت قلب جهان اسلام و تقویت روح وحدت مسلمین علیه جنایات رژیم اسرائیل است.

حافظ نعیم الرحمان امروز دوشنبه به مناسبت یکسالگی عملیات طوفان الاقصی و آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در اسلام‌آباد اظهار داشت: ما قدردان اظهارات اطمینان بخش حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه اخیر تهران هستیم که بیانگر شجاعت، درایت و ایمان قوی معظم‌له است.

وی افزود: خطبه‌های رهبر معظم انقلاب ایران همزمان با عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و واکنش‌های تهدید آمیز این رژیم تحسین برانگیز است و رهنمودهای ایشان باعث هدایت منسجم‌تر جهان اسلام در دفاع از فلسطین و مقابله با دشمن مشترک اسرائیل و حامیانش می شود.

امیر حزب جماعت اسلامی پاکستان تاکید کرد: با توجه به ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران توسط اسرائیل و تجاوزات آن به لبنان به ویژه کشتار فجیع در غزه و بیروت، پاسخ جمهوری اسلامی ایران یک اقدام به موقع و مطابق با حق مشروع این کشور در دفاع از خود بود.

وی افزود: علیرغم سپری شدن یکسال از جنگ غزه همچنان شاهد نسل کشی فلسطینیان توسط رژیم اشغالگر اسرائیل با حمایت و پشتیبانی کامل آمریکا و انگلیس هستیم.

حافظ نعیم الرحمان با تمجید از اقدامات وحدت آفرین جمهوری اسلامی ایران و در راس آن مواضع الهام بخش رهبر معظم انقلاب، اقدامات مشترک و یکپارچه کشورهای تاثیر گذار جهان اسلام ایران، پاکستان، عربستان، قطر و ترکیه را برای دفاع از فلسطین و جلوگیری از طرح‌های توسعه طلبانه رژیم اسرائیل خواستار شد.

وی اظهار داشت: صهیونیست‌ها درپی تجاوز به همه سرزمین‌های اسلامی در منطقه و پیشبرد طرح "اسرائیل بزرگ" هستند لذا اکنون زمان وحدت و دوری از اختلافات است و تنها با اتحاد و همدلی می توانیم پاسخ درخور به اسرائیل و حامیانش بدهیم.

امیر جماعت اسلامی پاکستان: خطبه شجاعانه رهبر معظم انقلاب مایه قوت قلب جهان اسلام بود+فیلم

امیر جماعت اسلامی پاکستان با ابراز تاسف از ناکارآمدی جامعه جهانی در کنترل رژیم افسارگسیخته صهیونیستی افزود: حامیان رژیم اسرائیل به جای توقف کمک‌های تسلیحاتی خود شریک جنایات این رژیم هستند که آتش جنگ را در سراسر منطقه برافروخته است.

وی افزود: امروز در سراسر پاکستان حامیان فلسطین به صحنه آمده و ضمن تجدید عهد با رزمندگان جبهه مقاومت فلسطین اعلام کردند که تا آخرین نفس در کنار مردم فلسطین هستند و هرگز در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نخواهند کرد.

به گزارش ایرنا، مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) عملیات غافلگیرکننده منحصربه‌فردی را با حمله به پایگاه های نظامی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی نوار غزه آغاز کرد و ضمن تصرف این پایگاه‌ ها، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر، مقامات رژیم صهیونیستی به گمان اینکه می‌توانند طی چند روز گروه‌های مقاومت را نابود و نوار غزه را تصرف کنند، حملات هوایی شدید خود به بخش های مختلف این منطقه را در هفتم روز اکتبر آغاز کردند.

بعد از گذشت یک سال از آغاز جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در طول این مدت ۴۱ هزار و ۹۰۹ فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha