دانش آموختگان از علم خود برای تاثیرگذاری مثبت در جامعه استفاده کنند

سنندج- ایرنا- مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان به اهمیت دانش در فرهنگ و تمدن ایرانی اشاره و بر لزوم استفاده از علم برای خدمت به مردم و تاثیرگذاری مثبت در جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسفندی روز دوشنبه در مراسم تحلیف ۲۷ نفر از فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی ورودی سال ۱۳۹۷ در سنندج اظهار کرد: ارزش انسان ها به علم و آگاهی برمی‌گردد و تأثیرگذاری در جامعه تنها با داشتن دانش ممکن است.

وی با بیان اینکه به روز بودن علم کشور نشان‌دهنده قدرت و توانمندی است، افزود: با نگاه به تحولات اروپا در قرن ۱۷ به نقش علم در پیشرفت جوامع می توان پی برد.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان به اهمیت این تلاش‌ها در توانمندی و تأثیرگذاری در جامعه اشاره و از زحمات اساتید، خانواده و دانشجویان در راستای رسیدن به علم در جهت خدمت به مردم قدردانی کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم به پتانسیل بالای علمی و جهادی دانشکده دندانپزشکی اشاره و بیان کرد: دانشکده دندانپزشکی از لحاظ ساختاری به عنوان جوان ترین دانشکده دانشگاه است که در این سال‌ها شاهد موفقیت های علمی این دانشجویان در آزمون های کشوری و بین المللی بوده ایم.

محمد باقرخادم عرفان افزود: تلاش رئیس دانشکده و همکاران این حوزه در برگزاری اردوهای جهادی متعدد دندانپزشکی در مناطق نیازمند استان و همچنین روحیه بالای جهادی دانشجویان این دانشکده باعث شده است که خدمات خداپسندانه در نقاط مختلف استان ارائه شود.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم اظهار کرد: مسیر خدمت به مردم پر از تلخی ها و شیرینی هایی خواهد بود که قطعا داشتن امید و روحیه مسئولیت پذیری، قدم گذاشتن در این مسیر را هموارتر خواهد کرد.

رستگار خسروی ادامه داد: وجود دانشجویان تلاشگری در این عرصه باعث مباهات ما و جامعه علمی دانشگاه بوده است.

دانش آموختگان از علم خود برای تاثیرگذاری مثبت در جامعه استفاده کنند

این مراسم با اجرای برنامه هایی از جمله ضرب و تنبک، موسیقی زنده سنتی توسط دانشجویان و اهدای لوح یادبود به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha