رییس پلیس پایتخت: در حوزه تجهیزات ترافیکی کمبود داریم+فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه موضوع ترافیک صرفا به پلیس مربوط نمی‌شود و همکاری دستگاه‌ها را می‌طلبد، گفت: در حوزه تجهیزات ترافیکی در تهران کمبود داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه در حاشیه سومین همایش مهندس ایمنی و ترافیک در جمع خبرنگاران افزود: بحث آمار مرگ و میر یا مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و در جهت کاهش این آمار هر کاری از دست پلیس بر بیاید، انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: موضوع ترافیک صرفا با پلیس در ارتباط نیست و دستگاه‌های زیادی در این رابطه دخیل هستند البته هم افزایی خوبی بین همه دستگاه‌ها برای کاهش این معضل به وجود آمده و اگر کاهشی در آماری که ذکر شد داریم به دلیل این هم افزایی و کار مشترک است.

سردار محمدیان اظهار کرد: در حوزه تجهیزات ترافیکی کمبود داریم و هنوز در موضوع نقاط حادثه خیز در پایتخت مشکل وجود دارد و برای رفع مشکلات از همه مهمتر، همکاری مردم و مشارکت آنها در اجرای طرح‌های پلیسی است.

وی یادآور شد: قطعا توانایی ساماندهی چهار میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت که در تهران تردد می‌کنند را به تنهایی نداریم اما بخش زیادی از موتورسواران در مجموعه‌هایی خدمت و کار می‌کنند که آنها می‌توانند بر عملکرد این وسایل نقلیه نظارت کنند.

سردار محمدیان تاکید کرد: با همکاری دستگاه قضایی سرعت قانونمند کردن این حوزه و پاسخگو کردن مسوولان را با پیگیری می‌کنیم تا شاهد کاهش تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن باشیم.

سومین همایش مهندسی ایمنی و ترافیک روز دوشنبه با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ، روسای پلیس تخصصی از جمله پلیس اهور تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مسوولان حوزه‌های مرتبط در محل ساختمان فرماندهی پلیس راهور پایتخت برگزار شد و در این همایش تعدادی دوربین کنترل هوشمند ترافیک از سوی شهرداری تهران تحویل پلیس راهور پایتخت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha