مشخصات دوربین‌های رادارگان از زبان رییس پلیس راهور تهران + فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - نخستین دوربین رادارگان در هفته فراجا طی مراسمی با حضور رییس پلیس پایتخت و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رونمایی شد؛ دوربینی که در نوع خود گفته می‌شود سرعت، صحت و دقت بالایی برای ثبت تخلف سرعت خودروها را در بزرگراه‌ها دارد.

سردار سیدابوالفضل موسوی پور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص قابلیت‌های دوربین‌های رادارگان گفت: دوربین رادارگان کنترل سرعت دوربینی پرتابل و پیشرفته است که تمامی خطوط بزرگراهی را به صورت برخط و آنلاین کنترل می‌کند.

وی افزود: از قابلیت‌های این دوربین برخط بودن آن است که پس از ثبت تخلف در کوتاهترین زمان ممکن پیامک تخلف به تلفن همراه راننده ارسال می‌شود.

به گفته سردار موسوی پور، این اولین دوربین رادارگانی است که به پلیس واگذار شده و در چند روز آینده تعداد آن به ۱۰ دستگاه می‌رسد.

وی ادامه داد: مسوولان مدیریت شهری تهران قول داده‌اند که تا پایان سال تعداد ۵۰ دستگاه دوربین رادارگان به پلیس راهور واگذار کنند و با این اتفاق می‌توانیم تمامی بزرگراه‌های تهران را برای متخلفان ناامن کنیم.

قیمت هر دوربین رادارگان یک میلیارد تومان است

رییس پلیس راهور پایتخت در مورد قیمت دوربین‌های رادارگان هم گفت: قیمت هر دستگاه از این دوربین‌ها یک میلیارد تومان از سوی شهردرای تهران به ما اعلام شده است.

وی افزود: نحوه کار این دوربین‌ها به این صورت است که داده با کد اختصاصی پلیس به این دوربین‌ها داده شده و بلافاصله پیامک به متخلف ارسال می‌شود.

سردار موسوی پور یادآور شد: دوربین‌های قدیمی توانایی جریمه برخط را نداشت اما دوربین رادارگان اعمال قانون را آنلاین انجام داده و پیامک برای فرد متخلف ارسال می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha