۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85620629
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲۱ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند گلستان پخش شد

گرگان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: امسال ۲۱ هزار بسته نوشت‌افزار به ارزش هر کدام پنج میلیون ریال برای دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد در استان پخش شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا عیسی بابایی روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: این نهاد ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز زیر پوشش دارد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش پوشاک و کمک‌های معیشتی سال گذشته ۱۸۰ میلیارد ریال جمع‌آوری شد و امسال این مقدار تاکنون به ۲۵۰ میلیارد ریال رسید.

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: همچنین در قالب جشن عاطفه‌ها ۱۰۰ هزار پاکت در ۵۰۰ مدرسه بین دانش‌آموزان پخش شد که با بازگشت ۸۰ هزار پاکت، هشت میلیارد ریال جمع‌آوری شده است.

بابایی یادآور شد: برای ترویج فرهنگ انفاق و احسان بین دانش‌آموزان از مدیران مدارس خواستیم تا پاکت‌های جمع‌آوری شده را به دانش‌آموزان مدارس کم‌برخوردار برسانند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مسوولیت جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم لبنان، افزود: این‌ طرح از ۱۵ مهر ماه به مدت یک ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود که در گلستان ۲۵۰ مرکز نیکوکاری و پایگاه‌های کمیته امداد فعال خواهند بود.

وی اضافه کرد: همچنین هیات‌ امناهای مساجد نیز با ساز و کارهای خود اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند و در نهایت به حساب مورد نظر واریز خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: کمک‌های نقدی هم توسط همکاران ما و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری می‌شود، اما مسوولیت نهایی با هلال احمر است.

بابایی یادآور شد: همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ بانک ملی آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: همچنین با روش #۰۱۷*۸۸۷۷* امکان واریز وجوهات وجود دارد.

بابایی اضافه کرد: روز جمعه گذشته مردم استان از طریق پایگاه‌های مستقر در میعادگاه‌های نماز جمعه استان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت کمک به مردم لبنان کمک کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha