رییس هیات تیراندازی هرمزگان در سمت خود ابقا شد

بندرعباس - ایرنا - محمد جواد اسلامی با کسب ۱۵ رای از مجمع انتخاباتی به مدت چهار سال در سمت رییس هیات تیراندازی استان هرمزگان ابقا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی هرمزگان عصر دوشنبه با حضور مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، روزبه زابلی معاون توسعه ورزش استان، رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان و سایر اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد

در این مجمع انتخاباتی سه نامزد ثبت‌نام کردند که بختیار صالحی و محسن هاشمی پیش از تشکیل مجمع انصراف خود را اعلام کردند و رای گیری با حضور تمامی اعضای هیات تیراندازی هرمزگان برگزار شد.

محمد جواد اسلامی به عنوان تک نامزد مجمع انتخاباتی با کسب ۱۵ رای از ۱۵ رای ماخوذه به عنوان رییس هیات تیراندازی هرمزگان در سمت خود ابقا شد.

همچنین نرگس خاکسار به عنوان نایب رییس، فاضل مینابی خزانه دار، روح الله محسن زاده، جواد افرومند و وحید شهسواری به عنوان اعضای هیات رییسه تیراندازی هرمزگان انتخاب شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در این نشست، تیراندازی را یک رشته المپیکی و بر پایه هوش و تمرکز دانست و گفت: این رشته در استان هرمزگان از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و در کشور پرچم‌دار است.

مظفر مهری خادمی نسب ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در کنار فدراسیون مانند سایر رشته‌ها به این هیات کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: شرایط خاصی داریم و هرچه به اتفاقات روحیه‌بخش کمک کنیم، باعث روحیه امید و نشاط در جامعه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha