قربانی: دنبال ارتقای کیفی تیراندازی هستیم

تهران- ایرناـ رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم رشته اهداف پروازی مدت‌ها تعطیل بود، اما از سال قبل تاکنون ۳۵ میلیارد تومان در این رشته هزینه کرده‌ایم و به دنبال ارتقای کیفیت در همه بخش‌ها هستیم.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، مرتضی قربانی در مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی، اظهار داشت: اینگونه نشست‌ها برای برطرف کردن معایب و مشکلات است. کشور آمریکا سال قبل ۱۱ هزار مسابقه داشته و ما هم می‌خواهیم به تعداد بسیار زیادی در برگزاری مسابقات و استعدادیابی برسیم.

وی ادامه داد: تصور نشود که چون رئیس هیات یا رئیس فدراسیون شده‌ایم، دیگر با ما کاری ندارند و رهایمان می‌کنند. هر کدام باید به نوبه خودمان تلاش کنیم و مراقبت بچه‌های مردم که امانت در دست ما هستند، باشیم. باید ورزشکاران را به سمت معنویات ببریم تا از برخی بداخلاقی‌ها و ... فاصله بگیرند.

قربانی خطاب به روسای هیات‌های استانی، گفت: اردوهای دو رشته تفنگ و تپانچه را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم شرایط خوبی در آنها داشته باشیم. می‌توانیم در همه استان‌ها یک محمد بیرانوند داشته باشیم. شما روسای هیات‌ها باید تلاش زیادی کنید و به جوسازی ها کاری نداشته باشید.

رئیس فدراسیون تیراندازی، ادامه داد: این ورزش توصیه اسلام است و خوشبختانه روسای هیات‌های استانی تعامل بسیار خوبی با مسئولان مربوطه خود دارند که این به رونق تیراندازی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: امیدواریم با روندی که در پیش گرفتیم در المپیک آینده سهم ارزنده‌ای در کسب سهمیه داشته باشیم و بعد از آن بتوانیم با مدال‌های خوش رنگ افتخارات بیشتری را برای تیراندازی به دست بیاوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha