استاندار کرمان: پرواز کرمان- دبی به لحاظ اقتصادی و زمانی برای مسافران به‌صرفه است 

کرمان- ایرنا- استاندار کرمان با اشاره به اینکه پرواز کرمان- دبی به لحاظ اقتصادی و زمانی برای مسافران به‌صرفه است، گفت: این پرواز علاوه بر منفعت و مزیت‌های اقتصادی برای استان وجهه و اعتبار است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار شامگاه دوشنبه در نشستی به منظور بررسی و پایداری پرواز کرمان - دبی افزود: اهمیت پرواز کرمان - دبی در اتصال و برقراری ارتباط استان با بسیاری از فرودگاه‌های دنیا است.

وی همچنین پرواز کرمان- دبی را به لحاظ اقتصادی و زمانی برای مسافران دارای صرفه دانست و گفت: ضرورت این پرواز برای گردشگری هم مشخص است، ضمن اینکه ایجاد اشتغال در حوزه خدمات را به همراه دارد.
استاندار کرمان افزود: پرواز فلای دبی، علاوه بر منفعت و مزیت‌های اقتصادی، اعتباری برای شهر است و به همین دلیل باید همراهی لازم را از سوی دستگاه‌ها و شرکت‌ها در استفاده از پرواز از مبدا کرمان داشته باشیم.
نوسازی ناوگان مسافربری، اصلاح زیرساخت‌ها و تامین امکانات مورد نیاز در سالن پروازهای خارجی، تبلیغات و هماهنگی با آژانس‌های مسافری، تسهیلات مسافری مورد تاکید استاندار بود.
رییس اتاق بازرگانی استان کرمان نیز گفت: همه تلاش‌های مجموعه گردشگری و فرهنگی بر این است که کرمان مقصد گردشگری ملی و بین المللی باشد.
مهدی طبیب‌زاده افزود: پرواز کرمان - دبی، ارتباط با ۱۵۰ فرودگاه و ۱۱۰ کشور را در دنیا برقرار کرده و استان کرمان از هر مقصدی در لیست پروازها است، لذا ایجاب می‌کند که این پرواز حفظ شود، ضمن اینکه کارهای تجاری و توسعه‌ای و گردشگری مکمل آن خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha