هدایتی: باشگاه پرسپولیس فقط با قسمت تعلیق محرومیت بیرانوند مشکل دارد

تهران- ایرنا- معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌تواند یک تابلوی نقاشی خیلی خوب باشد، البته به جز بخش محرومیت تعلیقی بیرانوند.

به گزارش ایرنا، هومن هدایتی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگویی در رابطه با رای پرونده علیرضا بیرانوند اظهار داشت: این رای خیلی جای تحلیل دارد. یعنی اینقدر از عبارات و کلمات خوب و حتی در بخشی از موارد ستودنی استفاده کرده که در واقع رای جامعی است. در ادبیات و نگارش از درک مفاهیم بالایی استفاه شده است.

وی افزود: در این رای به مواردی از جمله حفظ ثبات قراردادی و مواردی برای حفظ نظم حقوقی فوتبال از مستندات خوبی استفاده شده است. از مواردی که اشاره کرده به نظر من یک رای شایسته‌ای است. من از کمیته محترم صادر کننده رای تشکر می‌کنم. به نظر من این رای می‌تواند یک تابلوی نقاشی خیلی خوب باشد، البته به جز بخش محرومیت تعلیقی بیرانوند.

هدایتی ادامه داد: من این رای را چند مرتبه مطالعه کردم که ۴۷ صفحه دارد. به جز من همکارانم که در اداره حقوقی باشگاه نیز حضور دارند چند بار این رای را مطالعه کردند و فقط باشگاه پرسپولیس با قسمت تعلیق در حکم بیرانوند مشکل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha