۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85621196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارائه آموزش ایمنی به ۱۸ هزار شهروند کرجی

۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۲
کد خبر: 85621196
ارائه آموزش ایمنی به ۱۸ هزار شهروند کرجی

کرج - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد: ۱۸ هزار و۱۷۰ شهروند کرجی با اهتمام کارشناسان این سازمان در مدت ۱۰ روز آموزش های ایمنی در برابر حوادث مختلف را فرا گرفتند.

به گزارش ایرنا، "محمد یساولی " روز سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: پیشگیری از آتش سوزی، گازگرفتگی ، رعایت اصول فنی در نصب وسایل گاز سوز و موارد دیگر از جمله مفاد آموزشی بود که از هفتم تا شانزدهم مهرماه جاری در مدارس، بیمارستان ها، ایستگاههای آتش نشانی، ادارات ، صنایع و دیگر مکانها به شرکت کنندگان در دوره های آموزشی ارائه شد.

وی بیان کرد: دانش آموزان بیشترین جمعیت هدف آموزش های ایمنی بودند که سازمان آتش نشانی با همکاری آموزش و پرورش استان البرز برنامه آموزش ایمنی برای آنها اجرا کرد.

یساولی گفت: ۱۸۳ مربی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به مدت ۶۰۹ ساعت در این مدت به شهروندان آموزش ارائه کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ادامه داد: به مناسبت روز آتش نشانی ۴۰۰ بسته آموزشی و نوشت افزار نیز بین دانش آموزان نیازمند در مدارس کرج توزیع شد.

وی افزود: برنامه های دیگر نیز در قالب موشن گرافی و اینفوگرافی با موضوع ایمنی و آتش نشانی در سامانه شاد و تلویزیونهای شهری از هفتم تا شانزدهم مهرماه توسط سازمان آتش نشانی کرج اجرا شد.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کلانشهر کرج ۳۲ ایستگاه امدادی - عملیاتی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha