سه فرمانداری در خراسان رضوی با سرپرست اداره می شود

مشهد- ایرنا- معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: سه فرمانداری از مجموع ۳۴ فرمانداری این استان با سرپرست اداره می شود و همه فرمانداران در شهرستان های محل خدمت خود حضور دارند.

سید هادی طباطبایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حسن حیدری فرماندار سابق بجستان پس از اتمام دوره ماموریت خود به آموزش و پرورش بازگشته تا در دوره پایان خدمت دولتی اش در آن مجموعه بازنشسته شود و اکنون سید مصطفی مرجانی معاون وی، به عنوان سرپرست فرمانداری بجستان منصوب شده است.

وی ادامه داد: مهدی عباس‌پور فرماندار سابق خواف نیز به نوعی استعفا داده است و اکنون 'هاشم سیفی نوفرست' به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان‌ مرزی منصوب شده است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: پس از انتخاب حسن نوری زاده فرماندار سابق سرخس به عنوان معاون اقتصادی استاندار، مهدی سالم به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان مرزی منصوب شد که با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ابلاغ حکم فرمانداری وی با تاخیر رو به رو شده است و سالم همچنان به عنوان سرپرست فرمانداری سرخس فعالیت می کند.

طباطبایی بر حضور فرمانداران در شهرستان محل خدمتشان تاکید کرد و افزود: عدم حضور فرمانداران در محل خدمت فقط با دریافت مرخصی و یا حکم ماموریت امکان پذیر است بنا بر این مطابق رویه های وزارت کشور، ترک محل خدمت توسط فرمانداران به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

خراسان رضوی با حدود هفت میلیون نفر جمعیت ۳۴ شهرستان دارد و شهرستان مشهد بیش از نیمی از جمعیت این استان را در خود جای داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha