۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85621367
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل کورت بین‌المللی اسکواش همدان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

همدان- ایرنا- رئیس هیات اسکواش همدان گفت: تکمیل کورت بین‌المللی اسکواش این استان نیازمند بودجه ۵۰ میلیارد ریالی است که در صورت تامین اعتبار موردنیاز، همدان تا پایان سال آینده صاحب یک کورت بین‌المللی می شود.

اسدالله ربانی مهر روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: کورت بین‌المللی اسکواش همدان تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدوارم با تامین به موقع بودجه مورد نیاز، تکمیل آن را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه دنبال تقویت زیرساخت‌های تمرینی و مسابقه‌ای ورزشکاران این رشته هستیم افزود: تابستان امسال از پرکارترین سال‌های هیات اسکواش بود و ۲ کورت شهید شمسی پور و کورت پارکی پارک مردم تجهیز شد.

رئیس هیات اسکواش همدان خاطرنشان کرد: اسکواش جزو رشته‌های ورزشی مستعد در همدان است و هم اینک بیش از ۲۰۰ ورزشکار فعالیت مستمر در این ورزش دارند و با زمینه‌سازی لازم در راستای فعالیت این رشته در سطح شهرهای مختلف استان، می‌توانیم علاوه بر همگانی کردن آن، در راستای پرورش و شکوفایی استعدادها نیز اقدام کنیم.

تکمیل کورت بین‌المللی اسکواش همدان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

ربانی مهر با اشاره به هفته تربیت بدنی و روز جهانی اسکواش، یادآور شد: جشنواره اسکواش در همدان برگزار و از ۲۵ بازیکن برتر اسکواش همدان قدردانی خواهد شد.

رییس هیات اسکواش استان همدان گفت: روز جهانی اسکواش فرصت خوبی برای معرفی رشته ورزشی اسکواش است و برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی برای این روز در همدان اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: برگزاری جشنواره اسکواش، تقدیر از برترین‌های مسابقات اسکواش، برگزاری نمایشگاه، دوره آموزشی، مسابقات نقاشی و چند برنامه دیگر را به مناسبت روز جهانی اسکواش در همدان خواهیم داشت.

رییس هیات اسکواش استان همدان اضافه کرد: تابستان امسال بازیکنان اسکواش همدان در ۹ دوره مسابقات کشوری از یک تا چهار نفر شرکت کردند در حالی که سال قبل تنها در سه دوره شرکت کردند.

ربانی مهر افزود: جشنواره اسکواش ۲۰ مهر ماه جاری در پارک مردم همدان در محل کورت پارکی اسکواش برگزار می‌شود و منتظر استقبال پرشور شهروندان هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha