۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85621660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۸ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر آماده واگذاری شد

بوشهر-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۴۸ واحد از ۹۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن (طرح درنا یک) در شهر جدید عالیشهر تکمیل و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدهادی رستمیان روز سه‌شنبه در بازدید از واحدهای مسکونی در دست احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر اظهار کرد: مدیریت ارشد استان با تمام توان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن حضور داشته و طرح‌های این حوزه با پیشرفت بسیار خوبی در حال احداث است.

وی بیان کرد: با نگاه ویژه دولت چهاردهم، اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های مختلف استان با جدیت و اهتمام جدی تداوم پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر نیز گفت: در ارتباط با واحدهای آماده بهره‌برداری در این شهر جدید مقرر شده پیاده‌روسازی و تأمین انشعابات آب، برق و گاز تا قبل از مراسم افتتاح به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید

بنیاد مسکن بوشهر سه هزار واحد مسکونی در دست ساخت دارد

شهر جدید عالیشهر ۲ هزار و ۱۸۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در دست احداث دارد

جهانبخش تل‌اشکی افزود: احداث مسکن از طرح‌های اولویت‌دار شهرهای جدید استان بوشهر است که در این زمینه حمایت جدی و موثری از طرح‌ها شده تا واحدها در اسرع وقت به بهره‌برداری برسند.

وی یادآور شد: در شهر جدید عالیشهر در قالب طرح نهضت ملی مسکن اکنون در مجموع واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی در دست احداث است.

تل اشکی عنوان کرد: در شهر جدید عالیشهر اکنون یکهزار و 815 واحد با درصدهای مختلف تا 85 پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha