رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد/ مردم لبنان پیروز میدان می‌شوند

تهران - ایرنا - خواهر دبیر کل سابق حزب‌الله لبنان خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت ایران هر کشوری نیست که بخواهید با آن روبرو شوید. ایران در دامان خمینی کبیر بزرگ شده و رهبر آن هم فردی حسینی است که صفات محمدی دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «سیده هدی موسوی» خواهر شهید سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان عصر امروز در تجمع مردمی دفاع از جبهه مقاومت که در میدان فلسطین برگزار شد حضور یافت و به زبان عربی به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی ضمن تشکر از ابراز همدردی و تسلیت مردم ایران به‌خاطر شهادت سید حسن نصرالله گفت: سید حسن نصرالله تمام وجودش را مخلصانه برای مردم گذاشت و اولین فرد و آغاز گر این کاروان، سید عباس موسوی بود. شهید موسوی به عنوان یک فرمانده‌ دلیر، مظهر و الگوی آزادی خواهان شد و خون خود را در این راه فدا کرد.

خواهر دبیر کل سابق حزب‌الله لبنان با بیان اینکه ما جان خود را در این راه فدا می‌کنیم، اظهار کرد:ما «سید حسن نصرالله» که هدیه الهی بود را از دست دادیم. خبیثان یهودی فرمانده ما را شهید کردند، اما کسی که از بین می‌رود صهیونیست‌ها هستند.

موسوی اضافه کرد: اگر چه امروز لبنان زیر خشونت رژیم صهیونیستی است و آنها با پشتیبانی آمریکا دست به جنایت می زنند و مردم را می‌کشند اما پیروز واقعی مردم لبنان هستند.

وی با بیان اینکه سایه بزرگی به نام سید علی حسینی خامنه‌ای بر سر ماست گفت: ما با فرماندهی ایشان پیروز واقعی هستیم. اگرچه دشمنان با قدرت، بمب‌های خودشان را بر سر مردم لبنان می‌ریزند، اما ذره‌ای از مقاومت ما کم نخواهد شد.

خواهر دبیر کل سابق حزب‌الله لبنان با تاکید براینکه روز به روز قدرت حزب الله افزایش پیدا می کند و ما امروز تمام قدرتمان را بر صبر و پیروزی گذاشته‌ایم و به آرمان های خود خواهیم رسید، افزود: صهیونیست‌ها در لبنان نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

موسوی خطاب به سران رژیم صهیونیستی، گفت ایران هر کشوری نیست که بخواهید با آن روبرو شوید. ایران در دامان خمینی کبیر بزرگ شده و رهبر آن هم فردی حسینی است که صفات محمدی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha